ایران/تبریز

چگونه ایده برای طراحی اینستاگرام پیدا کنیم؟

چگونه ایده برای طراحی اینستاگرام پیدا کنیم؟

حتماً برایتان سوال می‌شود که چگونه ایده برای طراحی اینستاگرام پیدا کنیم؟ در قدم اول برای داشتن یک پیج اینستاگرام باید زمینه فعالیت خود را مشخص کنید. که پیج شما به حالت شخصی، بلاگری یا جهت کسب و کار می‌باشد. زیرا هر پیج در زمینه خود دارای طراحی و محتوای خاصی می‌باشد.
اگر قصد دارید پیجی حرفه‌ای و جذاب داشته باشید باید محتوا و طراحی خلاقانه‌ و منحصر به فرد خود را داشته باشید تا مخاطب جذب پیجتان شده و باعث افزایش فالوور شود. محتوای مفید از مهم‌ترین عامل‌ها برای یک پیج کاری می‌باشد و نحوه طراحی آن محتوا که باعث جذب مخاطب شود نیز اهمیت فراوانی دارد.

در حالتی که پیج شما نباید به صورت یکنواخت باشد تا حالت عادی و خسته کننده‌ای داشته باشد. این را هم در نظر داشته باشید که اینستاگرام فضای بسیار مناسبی برای تبلیغ انواع کسب و کارها فراهم کرده است و به این روش به راحتی می‌توانید فروش‌ها و ارائه خدمات خود را چندین برابر کنید.

تنها با گذاشتن عکس و یا محتوای ساده نمی‌توانید مشتری جذب کنید و مخاطب تنها به حالت گذرا از پیج شما رد خواهد شد به همین سبب طراحی پیج اینستاگرام امروزه از مهمترین فاکتورها می‌باشد و نیز رقبای فراوانی در این بازار کار وجود دارد.

 

چگونه ایده برای طراحی اینستاگرام پیدا کنیم؟

 

راه‌های بسیاری برای طراحی پست و استوری‌ها وجود دارد که خود فرد هم با کمی تحقیقات و مطالعات در فضای مجازی می‌تواند انجام دهد ولی در بیشتر مواقع نیاز به طراحی تخصصی هست که توسط افراد حرفه‌ای و باتجربه قادر به ساخت پیجی جذاب و فوق‌العاده خواهید بود که 100% تأثیرش هم در کسب و کار شما چندین برابر خواهد بود که شرکت تبلیغاتی مادو در تبریز خدمات اینستاگرام را برای شما انجام می‌دهد.

ایده‌های بسیاری برای طراحی پست و استوری‌های اینستاگرام به صورت رایگان وجود دارد که به این روش‌ها خودتان می‌توانید این جذابیت را به پیجتان بیاورید، در این مقاله به تعدادی از این ایده اشاره خواهیم کرد:

در ابتدا می‌توانید پیج‌های رقبا و موفق را آنالیز کنید تا ببینید از چه نوع طراحی استفاده کرده‌اند البته این کار نباید به صورت تقلیدی باشد، صرفاً جهت گرفتن ایده باید باشد. هر چقدر از خلاقیت‌های خود استفاده کنید نتیجه‌ی بهتری بدست خواهید آورد. فالورها دوست دارند پست هایی که کاملاً متعلق به شماست را تعقیب کنند.

نرم افزارهای طراحی هستند که می‌توانید از قالب‌ها و فیلترهای مختلفی که دارند استفاده کنید، در مقاله معرفی ابزارهای اینستاگرام به تمامی این نرم افزارها اشاره کردیم. تمپیلت یا قالب پست اینستاگرام، قالب‌های از پیش آماده‌ای هستند که می‌توانید متناسب با برند خود انتخاب کنید و در چندین پست استفاده کنید تا پیجی منسجم و یکنواخت داشته باشید.

از دیگر خلاقیت‌هایی که برای طراحی اینستاگرام وجود دارد استفاده از طیف رنگ‌های متنوع می‌باشد. شما می‌توانید پست‌های خود را در حالت طیف رنگین کمانی ادامه دهید و از هر دو یا سه ردیف این طیف را تغییر دهید که برای مخاطب متنوع و جالب باشد. ولی اگر دارای برند خاصی می‌باشید که رنگ مختص برند خود را دارید برای حفظ اصالت از یک یا چند نوع تم رنگ استفاده کنید.

خود برنامه اینستاگرام قابلیت‌های متفاوتی دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید تنوعی در پیج خود ایجاد کنید مانند افکت‌های بسیار متنوع که همیشه در حال بروز رسانی هستند.
یک نوع فونت برای محتواهای پست خود انتخاب و استفاده کنید این روش از نظر دیداری پیج شما را بهتر نشان خواهد داد.

برای پست‌های چند ورقه‌ای و ویدئوها از کاورهای عنوان‌دار استفاده کنید برای مخاطب دیدگاه بهتری خواهد داشت و مطالب را راحت تر پیدا خواهد کرد.

در اینستاگرام خود، تنها از پست‌های تصویری استفاده نکنید بعضاً ویدئو هم به اشتراک بگذارید و یا از پست‌های متنی هم استفاده کنید. در ویدئوها از ترفندهای متنوع می‌توانید استفاده کنید تا از اول یا پایان ویدئو به حالت یکنواخت نباشد مثلاً تغییر افکت، استفاده از زوم در بعضی قسمت‌ها و …

چگونه ایده برای طراحی اینستاگرام پیدا کنیم؟

 

پست‌های عکسی از جذاب‌ترین قسمت‌های اینستاگرام می‌باشد، می‌توانید از مدل‌ها و ترفندهای عکاسی پیج‌های ترند ایده بگیرید و اجرا کنید. نوع عکاسی صحیح، کادر عکس، رنگبندی‌ها و یا با استفاده از افکت‌های مختلف می‌توانید بهترین عکس هارا داشته باشید.

البته در پیج‌هایی که صرفاً برای کسب و کارشان می‌باشد و محصولات خود را برای معرفی به اشتراک می‌گذارند بهتر است متخصصین عکاسی تبلیغاتی و صنعتی این کار را برای محصولاتشان انجام دهند. زیرا در اینستاگرام رقبای فراوانی برای هر صنف است پس هر چقدر پیجی حرفه‌ای داشته باشید بیشتر مخاطب جذب خواهید کرد.

بعضی افراد تصور بر این دارند که تنها با طراحی ایده آل و جذاب می‌توانند بهترین پیج اینستاگرام را داشته باشند و به این صورت فالوور جذب کنند ولی هر چقدر طراحی مهم می‌باشد محتوا هم تأثیر بسیاری در کیفیت پیج شما دارد، محتوای پست اینستاگرامی باید مخاطب را جذب خود کند و در هنگام مشاهده یا مطالعه مخاطب حس کنجکاوی، لذت، صمیمیت، مفیدی و … داشته باشد.

با رعایت تمام اصول محتوایی و طراحی یک پیج هدفمند خواهید داشت که این اصل مدیریت اینستاگرام می‌باشد.

شرکت تبلیغاتی مادو در تبریز با کادر مجرب، باتجربه و حرفه‌ای مدیریت اینستاگرام، طراحی های گرافیکی، عکاسی‌های تبلیغاتی پیج اینستاگرام شما را به بهترین نحو جهت پیشرفت در کسب و کارتان انجام می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تبلیغات با مادو همراه باشید…

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.