ایران/تبریز

ترفند های ورود به اکسپلور

ترفند های ورود به اکسپلور

از مهمترین عوامل دیده شدن در اینستاگرام ورود پست‌ها به explore می‌باشد، که ترفند های ورود به اکسپلور اگر رعایت شوند به نتیجه خواهید رسید. همانطور که می‌دانید امروزه اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه اجتماعی می‌باشد که اکثریت مردم در کل جهان از این برنامه استفاده می‌کنند.

طبق آمار بیش از 50% کاربران بیشتر وقت خود را در اینستاگرام در قسمت اکسپلور می‌گذرانند، که در این بخش پست‌های متفاوتی از پیج های متفاوت نمایش داده می‌شود و توسط الگوریتم هوشمند اینستاگرام براساس علاقمندی کاربر پست‌های مرتبط را نشان می‌دهد. که این علاقمندی هارا براساس بیشترین searchها و لایک‌های کاربر درک می‌کند.

در سال‌های اخیر بیشتر کسب و کارها و افراد جهت درآمدزایی در اینستاگرام با پیج کاری فعالیت دارند که به این طریق خدمات، محصولات، نوع فعالیت‌های خود را به نمایش می‌گذارند تا مشتری بیشتری را در حوزه‌ی فعالیت خود بدست آورند.

به همین دلیل ورود محتوا به اکسپلور از عوامل مهم برای این کاربران و شرکت‌ها محسوب می‌شود، که برای این کار باید اصول پست گذاری و نحوه صحیح مدیریت اینستاگرام رعایت شود.

اگر چه تجربه و یا مهارت کافی در این مورد ندارید باید خود مطالعه و آزمون خطا کنید و یا به فرد متخصص و حرفه‌ای در این زمینه بسپارید که شرکت تبلیغاتی مادو مدیریت اینستاگرام شما را جهت نتیجه دهی اثربخش انجام می‌دهد.

 

ترفند های ورود به اکسپلور

 

حالا به توضیحات انواع روش‌های ورود به اکسپلور اینستاگرام می‌پردازیم:

باتوجه به درک هوشمند اینستاگرام از طریق الگوریتم‌ها فعالیت پیج شما را بررسی می‌کند که براساس آن تصمیم می‌گیرد که پست را وارد اکسپلور کند. که از این عوامل می‌توان به بیشترین میزان لایک‌ها که فالوورها و فالووینگ هایتان کرده‌اند و پست هایی که تعامل بالایی دارند گفت.

که با ورود پست شما به اکسپلور مزیت‌های فراوانی برای پیج شما خواهد داشت که به این طریق پست شما بیشتر در دید کاربران دیگر (به غیر از فالوورهایتان) قرار می‌گیرد به همین سبب میزان لایک‌ها و فالوورهای پیجتان افزایش می‌یابد درنتیجه تعامل پیجتان بالا می‌رود.

حالا سوال این است چه کاری کنیم تا پست هایمان در اکسپلور باشد؟

اول از همه محتوا و طراحی پست باکیفیت و ارزشمند از مهترین عوامل می‌باشد در واقع باید کاربر پسند باشد. شما باید برحسب نیاز کاربر محتوا ارائه دهید تا برایش کاربردی باشد که به دنبال کردن پیجتان ادامه دهد. با این کار نه تنها فالوور شما را همیشه دنبال و لایک خواهد کرد بلکه پستتان را به کاربران دیگر share خواهد کرد که تعامل و بازدید بیشتری به پیجتان خواهد بخشید.

شاید در ابتدای کارتان نوع محتوا و طراحیان پاسخگو نباشد ولی به مرور زمان نسبت با دنبال کردن فالوورها می‌توانید بفهمید که چه نوع محتواها بیشتر مورد پسند و محبوب هستند. در بعضی مواقع پست‌های ویدئویی نیز استفاده کنید که باعث جذابیت کاربران باشد، و یا استفاده از عنوان‌های جذاب و مفید بسیار تاثرگذار خواهد بود.

در پست‌ها استفاده از هشتگ‌ها و تگ‌ها از موارد بسیار مهم می‌باشد و نیز موقعیت مکانی خود را حتماً در پست‌ها مشخص کنید. به این طریق نیز شانس ورود به اکسپلور بیشتر خواهد بود.

البته این هم ناگفته نماند که این موارد را باید با رعایت اصول انجام دهید مثلاً هشتگ‌ها را با رعایت تعدادشان، مرتبط با موضوع فعالیت و محتوایتان باشد که تمامی این اصول‌ها را با توضیحات تکمیلی در مقاله روش هشتگ گذاری ارائه داده‌ایم.

مورد مهم دیگر زمان انتشار پست می‌باشد، در بازه‌ی زمانی خاصی بازدید و فعالیت کاربران بیشتر است که در این زمان شانس رفتن پست به اکسپلور توسط الگوریتم اینستاگرام بیشتر می‌باشد. فهمیدن این بازه‌ی زمانی هم بسیار ساده می‌باشد، در بخش Audience در قسمت Insights فالوور هایتان چه ساعاتی در روز بیشترین فعالیت را دارند برایتان نشان می‌دهد.

از ابتدا می‌گوییم که باید تعامل در پیجتان ایجاد شود. حتماً برایتان سوال هست که منظور از تعامل یا چگونگی ایجاد آن چیست؟

برای ایجاد تعامل بهتر است در میان فالوورهای خود چالش ایجاد کنید، با این دید نگاه نکنید که فقط فالو و لایکتان می‌کنند. باید با کاربران در ارتباط باشید مثلاً توصیه می‌شود حتماً در کپشن پستتان سوالی بپرسید تا کاربران بصورت کامنت پاسخ دهند و شما هم نیز به هیچ عنوان آن‌ها را بدون پاسخ نگذارید. که به این طریق احتمال زیاد به دایرکت هم مراجعه خواهند کرد که باعث افزایش مشتری و درآمد شما می‌شود.

بعضی مواقع به پیج فالووهایتان نیز سر بزنید و پست هایشان را لایک کنید به این طریق بیشتر جذب پیجتان خواهند شد.

سعی کنید برای جذاب شدن پیج و محتوایتان از تمامی قابلیت‌ها و امکانات اینستاگرام استفاده کنید از جمله Reels، IGTV و …

همچنین مورد بسیار مهم این است که برای ورود به اکسپلور حتماً باید پیجتان را از حالت شخصی یا همان private خارج کنید زیرا در غیر این صورت الگوریتم اینستاگرام شخصی بودن پیج و پست‌هایتان را درک می‌کند و از ورودتان به اکسپلور جلوگیری می‌کند. و پیج هایی که به حالت Business در هر زمینه‌ای که باشد فعالیت می‌کنند شانس بیشتری برای ورود به اکسپلور را دارند.

و یک توصیه مفید دیگر جهت ایجاد تعامل این است که پیج های مرتبط با فعالیت خودتان را هم نیز دنبال کنید مخصوصاً پیج‌های قوی به این طریق هم می‌توانید در بعضی مواقع الگوبرداری کنید (توجه داشته باشید که الگوبرداری نه کپی‌برداری) و پست‌های آن‌ها را نیز لایک کرده و کامنت بگذارید به این طریق بیشتر دیده خواهید شد و نیز شانس ورود به اکسپلور بیشتر می‌شود.

هدف از ورود به اکسپلور را فقط دیده شدن پیجتان در نظر نگیرید، مثلاً فروشگاهی را در نظر بگیرید که مشتری وارد شده و فقط به محصولات نگاه کرده و خارج می‌شود در این صورت هیچ سودی نخواهید کرد و وقتی که خریدی انجام می‌دهد و با رضایت از محصول مشتری دائمتان می‌شود سود و درآمدزایی برایتان خواهد آورد.

درنتیجه با ورود پست به اکسپلور باید کاربران جذب محتوا شده و به این طریق وارد پیجتان شوند که شما را فالو و لایک کنند تا مشتری یا دنبال کننده (در صورتی که بلاگر هستید) شوند.

در نتیجه با پست گذاری پرمحتوا و جذاب از همه مهمتر با رعایت اصول صحیح، لایک و تعامل به اکسپلور وارد خواهید شد. پس مدیریت اینستاگرام خود را باید به صورت حرفه‌ای انجام دهید تا به این نتیجه برسید.

شرکت تبلیغاتی مادو در تبریز با کادر حرفه‌ای و باتجربه مدیریت اینستاگرام شما را به بهترین نحو انجام می‌دهد تا کسب کار شما گسترش یابد و در این مورد دغدغه‌ای نداشته باشید. و هچنین با بهره‌مندی از وب‌سایت و سئو حرفه‌ای می‌توانید پیشرفت چشمگیری در شغل خود داشته باشید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.