ایران/تبریز

الگوریتم کبوتر گوگل

الگوریتم کبوتر گوگل

الگوریتم کبوتر گوگل اولین بار در سال 2013 منتشر شد و اولین بار بود که گوگل الگوریتم خود را به طور کامل برای افزایش تمرکز خود بر نتایج دوباره طراحی کرد. این اولین به‌روزرسانی بود که الگوریتم‌های اصلی Google را کاملاً متحول کرد تا تمرکز بر نتایج را بیشتر کند. گوگل قصد داشت نتایج جستجوی و نتایج وب را با هم جمع کند، و این کار هم انجام شد.گوگل الگوریتم کبوتر را با هدف افزایش رتبه لیست های محلی در نتایج جستجو ایجاد کرد. به‌روزرسانی Google Pigeon بر جستجوهای و جستجوهای مبتنی بر مکان تأثیر می‌گذارد. برخلاف قبل از راه اندازی Pigeon، فاکتورهای SEO در رتبه بندی نتایج مهم هستند. بنابراین، کسب‌وکارهای محلی اکنون باید انرژی و منابع بیشتری را در استراتژی‌های سئوی خود، چه در سایت خود و چه در سایر سایت‌های اینترنتی، سرمایه‌گذاری کنند.
یکی از اهداف اعلام شده گوگل برای آپدیت کبوتر این بود که الگوریتم خود را عمیق تر به الگوریتم وب سنتی خود متصل کند تا از صدها سیگنال رتبه بندی که در الگوریتم وب قرار بگیرند و به طور کامل استفاده کند. این پیوندهای جدید با الگوریتم وب بر نیاز کسب‌وکارهای محلی به حضور قوی در وب ارگانیک به منظور رقابت برای رتبه‌بندی تأکید کرد.
در همان زمان Pigeon دارای پیشرفت هایی در توانایی گوگل برای محاسبه فاصله و مکان کسب و کار محلی است. در بسیاری از موارد، به نظر می‌رسد که شعاع جستجو محدود شده است و به نفع کسب‌وکارهایی است که نزدیک‌ترین مکان فیزیکی جستجوگر هستند. به عنوان مثال، هنگام جستجوی درخواستی مانند کفش چرم در تبریز، کاربر در تبریز نتایج محلی را به جای نتایج در سطح شهر، به آن محله محدود می کند. مستندسازی میزان تأثیرات کامل Pigeon بر بسته‌های کاملاً چالش برانگیز بود، زیرا نوسانات رتبه‌بندی برای هفته‌ها پس از به‌روزرسانی شایع بود، با برخی از سئوکاران این نظریه که ممکن است Google مجموعه‌های نتایج متفاوتی را A/B آزمایش کرده باشد.
با ترسیم مرزهای نقشه به شعاع باریک‌تری چه به عنوان بخشی از به‌روزرسانی Pigeon یا در نتیجه آزمایش همزمان A/B پس از Pigeon، بسیاری از مشاغل ناگهان خود را خارج از بسته‌هایی که قبلاً در آن رتبه‌بندی می‌کردند، یافتند. چند سالی به جلو، گوگل در تعیین معیارهایی مانند فاصله بین جستجوگر و کسب‌وکار به‌طور قابل‌توجهی متخصص شده است، و Pigeon ممکن است به وضوح به عنوان گامی در این مسیر دیده شود.
یکی از قابل توجه ترین نتایج Pigeon از دست دادن نتایج 7 بسته ای بود مجموعه های Google از 7 لیست مشاغل که معمولاً هنگامی که یک جستجوی موتور جستجو یک هدف داشت، مانند کفش چرم یا کارخانه ماشین سازی نشان داده می شد.در طول زمان گوگل به طور پیوسته تعداد فهرست‌های کسب‌وکار محلی را که در بسته‌های نتایج خود نمایش می‌دهد کاهش داده است، در ابتدا با 10 فهرست شروع کرد و در سال 2015، تقریباً در همه موارد به تنها 3 فهرست در هر بسته تغییر داد. Pigeon یک سال قبل از تغییر انبوه به بسته های 3 تایی عرضه شد و ممکن است در آینده به عنوان گامی در جهت پذیرش کامل این بسته های کوچک دیده شود. این کاهش اندازه بسته، بسیاری از کسب‌وکارها را از نتایج خارج کرد و بیش از پیش برای دیده شدن در تلاش بودند.
بنابراین جستجو برای یک شرکت خواهد بود برای غلط املایی با SERP مشکلی ندارند.اهمیت به‌روزرسانی الگورتیم کبوتر با کاهش موارد تکراری بین نتایج صفحه ارگانیک و ادغام شده کار می‌کند. الگورتیم کبوتر به شما امکان می دهد دقیقاً آنچه را که به دنبال آن هستید بر اساس موقعیت مکانی خود پیدا کنید. هدف آن ارائه نتایج جستجوی مفید، مرتبط و دقیق تر برای جستجوهای محلی است. الگوریتم کبوتر گوگل مزایای زیادی را ارائه می دهد. برخی از مزایای اصلی به‌روزرسانی الگوریتم کبوتر در زیر فهرست شده‌اند.
جستجوهای محلی برای تقلید بهتر از رتبه بندی های جستجوی ارگانیک انجام شده است، با جستارهایی که حاوی لینک های عمیق تر به توانایی های جستجوی وب Google مانند مترادف ها و نمودار دانش هستند.ابزارها و نقشه های اندازه گیری فاصله گوگل نیز به روز شده اند، بنابراین جستجوهای محلی برای دقیق تر از همیشه اصلاح شده اند.شعاع نتایج جستجوی محلی برای کسانی که از نظر فیزیکی به موتور جستجو نزدیکتر بودند به طور قابل توجهی کاهش یافت. این امر باعث شد تا شرکت ها رتبه بهتری را در منطقه عملیاتی محلی خود کسب کنند.کسب و کارهای محلی ممکن است شاهد افزایش ترافیک وب و در نتیجه جدید بودن بالقوه بوده باشند
فهرست ها در نتایج جستجوی گوگل، به ویژه برای کسب و کار ها، بهتر دیده می شوند.لیست کمکی اکنون با استفاده از کلمه Help در بالای نتایج جستجو ظاهر می شود جستجوی برتر برای افرادی که با مکان های گوگل یا پلت فرم نقشه های گوگل جستجو می کنند ارائه می دهد روش استفاده از غلط املایی و مترادف ها در تعریف جستجو را تغییر داده است.نتایج جستجوی محلی Google می تواند هم در دستگاه های دسکتاپ و هم در دستگاه های تلفن همراه مرتبط تر و شفاف تر شود.
Pigeon یک چالش برای صاحبان مشاغل است که به جای جریمه کردن اعمال بد، موضع Google را در مورد مرتبط بودن، با در نظر گرفتن برخی از عواملی که کسب و کارها کنترل کمی دارند یا اصلاً کنترل ندارند، دوباره تعریف کرد.
به عنوان مثال یک کسب و کار نمی تواند شعاع هایی را که گوگل در اطراف نقطه جستجوگر برای به دست آوردن نتایج بسته می کشد، کنترل کند. حتی اگر رستورانی در سمت غربی شهر بهترین غذاخوری ها را ارائه دهد، ممکن است از نظر رتبه بندی بسته ها خوش شانس نباشد اگر انسان جستجوگر در سمت شرق شهر واقع شود. جنبه‌هایی از این دست را نمی‌توان توسط کسب‌وکار مدیریت کرد، اما خوشبختانه عوامل دیگری را می‌توان برای موفقیت در یک چشم‌انداز پس از کبوتر مدیریت کرد، از جمله:

 

الگوریتم کبوتر گوگل

 

1. تاکید بر سیگنال‌های سنتی و ارگانیک :

لینک‌سازی هوشمند، انتشار محتوای استثنایی وب‌سایت و اعتبار دامنه در حال رشد، همگی از رتبه‌بندی ارگانیک و بالا پشتیبانی می‌کنند.

 

2. تاکید بر محتوا :

ایجاد محتوای متنی، ویدئویی و تصویری که کسب و کار شما را با یک محله یا منطقه خاص مرتبط می کند، قدرت شما را به عنوان منبعی برای شعاع جستجوی محدود تقویت می کند.

 

3. تاکید بر اصول اولیه سئو :

رقابت در محیط 3 بسته به درست کردن همه چیز در یک چک لیست اولیه سئو بستگی دارد. اقداماتی که باید انجام دهید شامل بهبود دقت و وسعت نقل قول‌های شما، حذف فهرست‌های تکراری، به دست آوردن بررسی‌های مطلوب و بسیاری از کارهای اساسی دیگر است. برندهای بزرگ باید به این کارهای اساسی توجه ویژه ای داشته باشند. نادیده گرفتن اجرای صحیح می‌تواند آنها را در رتبه‌بندی برای صدها یا هزاران مکانشان باز دارد.

 

4. گزارش Spam :

هنگامی که Google نمی تواند نتایج خود را کنترل کند، می توانید کمک کنید. ابتدا، مطمئن شوید که دستورالعمل‌های Google را کاملاً می‌شناسید و سپس با گزارش هرگونه تخلفی که با آن مواجه می‌شوید، اقداماتی را انجام دهید تا زمینه بازی برای همه مشاغل را هموار کنید. Google ممکن است همیشه بر اساس گزارش‌های شما عمل نکند، اما ارزش تلاش را دارد، به خصوص اگر کاهش رتبه یک هرزنامه ممکن است جایگاه بالاتری را برای کسب و کار شما آزاد کند. البته هرگز یک کسب و کار را فقط به این دلیل که متعلق به یک رقیب است گزارش نکنید. فقط فهرست‌هایی را گزارش کنید که دستورالعمل‌های Google را نقض می‌کنند.

 

ما در شرکت تبلیغاتی مادو با استفاده از به روزترین روش ها و پیشرفته ترین ابزار ها به وسیله ی افراد مجرب و باتجربه اقدام به انجام انواع خدمات تبلیغاتی ماننده طراحی و گرافیک، لوگو و نشان، چاپ افست، مدیریت اینستاگرام، طراحی سایت و سئو، عکاسی صنعتی و موارد بسیار دیگری می کنیم که این خدمات شامل زیر شاخه های گسترده ای از قبیل برچسب،بروشور، بسته بندی، بنرهای انتخاباتی، بنرهای اینستاگرامی، بنرهای تبلیغاتی، پوستر، تابلو و بیلبورد، تراکت، تقویم، ست اداری، سربرگ، کاتالوگ، کارت ویزیت، کیف دستی و …  هستند. هدف ما در شرکت تبلیغاتی مادو انجام کار ها با کیفیت عالی و قیمت مناسب برای مشتریان خود در کمترین زمان ممکن هست.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.