ایران/تبریز

بینگ در مقابل گوگل

بینگ در مقابل گوگل

با سئو هیچ فرمول جادویی وجود ندارد که وب سایت شما فوراً در هر موتور جستجو رتبه بالاتری داشته باشد. موتورهای جستجو هر کدام الگوریتم های متفاوتی برای تعیین رتبه وب سایت شما در نتایج جستجو دارند، بنابراین باید استراتژی های مختلفی را برای موتورهای جستجوی مختلف تطبیق دهید. به عنوان مثال، گوگل و بینگ به استراتژی‌های کمی متفاوت نیاز دارند تا بیشترین بهره را از SEO شما ببرند. شما باید بدانید که چگونه این موتورهای جستجو متفاوت هستند، و سپس می توانید کار بر روی استراتژی SEO خود را شروع کنید.گوگل همچنان پرکاربردترین موتور جستجو است، اما این بدان معنا نیست که باید بینگ را تخفیف دهید. یکی از عواملی که باید در نظر گرفت، جمعیت شناسی متفاوت است. افرادی که حرفه یقه سفید دارند تمایل به استفاده از گوگل دارند، در حالی که Bing، از طرف دیگر، تا حد زیادی پایگاه کاربران یقه آبی دارد.
به همین دلیل است که استراتژی سئوی Bing متفاوت اهمیت دارد. شما نمی خواهید بازار بالقوه ای را که ممکن است از طریق گوگل به آن دسترسی نداشته باشید، نادیده بگیرید. همچنین هر زمان که یکی از این دو الگوریتم موتور جستجوی خود را تغییر داد، از دست دادن ترافیک ارگانیک به راحتی جلوگیری می کند. از آنجایی که هنوز باید یک جریان ثابت از ترافیک یک موتور جستجو داشته باشید، در حالی که استراتژی سئوی خود را برای موتور جستجوی دیگر تنظیم می کنید، بافر بیشتری خواهید داشت. اما، اگرچه مخاطبان متفاوت هستند، باور فعلی این است که اگر برای گوگل بهینه سازی کنید، در اصل برای بینگ بهینه سازی می کنید.هنوز کارهای دیگری وجود دارد که باید انجام دهید، مانند ایجاد یک صفحه کسب و کار بینگ، شبیه به Google، و استفاده از منابع اضافی ارائه شده توسط ابزار وب مستر بینگ است.

 

تفاوت بین Bing و Google SEO

1. جستجو در اینترنت

در مورد نحوه خواندن کلمات کلیدی توسط گوگل در مقایسه با نحوه خواندن Bing، تفاوت های جزئی وجود دارد. در حالی که گوگل زمینه کلمات کلیدی و همچنین خود کلمات کلیدی را بررسی می کند، Bing بیشتر بر روی کلمه های کلیدی دقیق تمرکز می کند.نکته بعدی که باید در نظر گرفت تاثیر چند رسانه ای است. بینگ به وب‌سایت‌هایی که از چند رسانه‌ای مانند ویدیوها و عکس‌ها استفاده می‌کنند، بیشتر از Google پاداش می‌دهد.علاوه بر این، بینگ می تواند وب سایت ها را با استفاده از فلش بهتر از گوگل تفسیر کند.
با این حال بزرگترین تفاوت این واقعیت است که بینگ بیشتر از گوگل بر رسانه های اجتماعی تاکید دارد. یک وب سایت با سیگنال های اجتماعی قوی به طور عمده بر رتبه وب سایت در Bing تأثیر می گذارد. هرچه تعداد لایک ها، اشتراک گذاری ها، توصیه ها و غیره وب سایت شما در یک پلتفرم رسانه اجتماعی بیشتر باشد بهتر است.

2. کلمات کلیدی

کلمات کلیدی برای هر استراتژی جستجوی ارگانیک جامد ضروری هستند. اما، باید بدانید که بین نحوه درک کلمات کلیدی گوگل و بینگ چند تفاوت وجود دارد.گوگل از چیزی که به عنوان جستجوی معنایی شناخته می شود برای بهبود دقت درک هدف جستجوگر استفاده می کند. این به گوگل این امکان را داده است که نه تنها کلمات کلیدی را بررسی کند، بلکه زمینه کلمات کلیدی را نیز درک کند.
هنگامی که سایت خود را برای گوگل بهینه می کنید، اطمینان حاصل کنید که هر مقاله یا صفحه از کلمات کلیدی مطابقت دقیق استفاده می کند، شانس شما را برای رتبه بندی ایجاد نمی کند یا از بین نمی برد. درعوض گوگل ترجیح می‌دهد سئوکارها صفحات جامعی را ایجاد کنند که با تحقیقات کلیدواژه مرتبط پشتیبانی می‌شوند، این به سئوکاران اجازه می‌دهد تا به جای کلمات کلیدی تطابق دقیق، روی ارتباط موضوعی تمرکز کنند. سپس گوگل می‌تواند از نبوغ معنایی خود برای درک بهتر صفحه شما استفاده کند و به آن کمک کند تا برای یک کلمه کلیدی مطابقت دقیق و همچنین انواع دیگر کلمه کلیدی رتبه بندی کند.
از سوی دیگر بینگ برای متن‌بندی کلمات کلیدی تلاش می‌کند و دستورالعمل‌های وب‌مستر آن‌ها توصیه می‌کنند در صورت امکان از کلمات کلیدی دقیق و هدف‌مند استفاده کنند. این نشان می‌دهد که وقتی از کلمات کلیدی ساده‌ای استفاده می‌کنید که دقیقاً با عباراتی که در نتایج جستجوی بینگ هدف قرار می‌دهید مطابقت دارند، متوجه می‌شوید که در SERP های Bing رتبه بالاتری دارید.

3. بک لینک ها

بینگ و گوگل هر دو برای بک لینک ها ارزش قائل هستند، اما تفاوت هایی در نحوه قضاوت این دو در مورد کیفیت لینک وجود دارد.وقتی صحبت از بک لینک به میان می آید، گوگل همیشه کیفیت را بر کمیت ترجیح می دهد. کمتر لینک با کیفیت بالا ارزش قابل توجهی بیشتر از صدها لینک هرزنامه و بی کیفیت دارد. گوگل وب سایت ها را با بک لینک های معتبر و محتوای باکیفیت رتبه بندی می کند. برای گوگل، این شاخص‌ها ثابت می‌کنند که سایت شما یک منبع قابل اعتماد و با کیفیت است که ارزش استناد دارد.
بینگ همچنین برای لینک‌های باکیفیت ارزش قائل است، اما نحوه قضاوت آن‌ها درباره کیفیت کمی با گوگل متفاوت است. بینگ تاکید زیادی بر سن دامنه دارد. اگر از دامنه‌های معتبری که برای مدتی طولانی وجود داشته‌اند، لینک کسب می‌کنید، احتمالاً در Bing رتبه بالایی خواهید داشت.بینگ همچنین دوست دارد بک لینک هایی را با پسوندهای دامنه مانند .gov، .edu و .org ببیند. بینگ این پسوندهای دامنه را سیگنال های اعتماد بالا می داند.حتی برخی استدلال می کنند که بینگ در مقایسه با گوگل بر تعداد بک لینک هایی که دریافت می کنید تاکید بیشتری دارد. در حالی که این ممکن است تا حدی حقیقت داشته باشد، من توصیه می کنم همیشه استراتژی ساخت لینک خود را بر روی به دست آوردن لینک های با کیفیت متمرکز کنید و تسلیم ایده ایجاد لینک های بیشتر نشوید.

4. سیگنال های رسانه های اجتماعی

علی‌رغم گمانه‌زنی‌های فراوان، گوگل این موضوع را رد می‌کند که سیگنال‌های اجتماعی هر نوع نقشی در رتبه‌بندی صفحه دارند.با این حال، بینگ برای سیگنال های اجتماعی اهمیت زیادی قائل است. بینگ سایت‌هایی را که در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند توییتر یا فیس‌بوک ذکر می‌شوند، برای رتبه‌بندی در SERP خود ارزشمندتر و مرتبط‌تر می‌داند. هرچه تعداد لایک ها، اشتراک گذاری ها، توصیه ها و غیره وب سایت شما در یک پلتفرم رسانه اجتماعی بیشتر باشد، شانس بیشتری برای رتبه بندی در Bing خواهید داشت.

 

بینگ در مقابل گوگل

 

ویژگی های مشترک بینگ و گوگل

علی‌رغم تفاوت‌های بین این دو، هنوز تعدادی چیزهای مشترک بینگ و گوگل در رابطه با سئو وجود دارد.بک لینک های با کیفیت بالا یکی از مواردی است که باید برای سئو گوگل و سئو بینگ در نظر بگیرید. در حالی که بینگ در مقایسه با گوگل کمی کیفیت را به کمیت ترجیح می دهد، هر دو به بک لینک های با کیفیت خوب نیاز دارند. شما همچنین به کلمات کلیدی خاص جغرافیایی در محتوای خود نیاز خواهید داشت زیرا هم گوگل و هم بینگ مکان را برای نتایج جستجو در نظر می گیرند.
به عنوان مثال اگر یک کسب و کار تولسا دارید، باید کلمات کلیدی در مورد تولسا اضافه کنید، اگر یک کسب و کار Sand Springs دارید، باید کلمات کلیدی مرتبط با Sand Springs و غیره را وارد کنید.استراتژی سئوی Bing شما نیاز به تعدیل استراتژی سئوی گوگل شما دارد، اما هیچ کدام با دیگری تداخل نخواهد داشت. در واقع، بهینه سازی آن برای گوگل و بینگ کاملا امکان پذیر است. ادغام بهتر ویدیوها، محتوای صوتی و ویدیوها به افزایش رتبه شما در بینگ کمک می کند.
علاوه بر این باید به نحوه مدیریت رسانه های اجتماعی توجه کنید زیرا Bing آن را در رتبه موتور جستجوی شما تعیین می کند. ببینید آیا می‌توانید حضور خود در رسانه‌های اجتماعی را بهبود ببخشید و لایک‌ها، اشتراک‌گذاری‌ها و نظرات بیشتری به دست آورید. اگر می توانید، آن را در وب سایت خود ادغام کنید. با این حال وقتی این کار را انجام می دهید، می خواهید مطمئن شوید که باعث نمی شود صفحات وب شما خیلی کند بارگذاری شوند.

 

ما در شرکت تبلیغاتی مادو با استفاده از به روزترین روش ها و پیشرفته ترین ابزار ها به وسیله ی افراد مجرب و باتجربه اقدام به انجام انواع خدمات تبلیغاتی ماننده طراحی و گرافیک، لوگو و نشان، چاپ افست، مدیریت اینستاگرام، طراحی سایت و سئو، عکاسی صنعتی و موارد بسیار دیگری می کنیم که این خدمات شامل زیر شاخه های گسترده ای از قبیل برچسب،بروشور، بسته بندی، بنرهای انتخاباتی، بنرهای اینستاگرامی، بنرهای تبلیغاتی، پوستر، تابلو و بیلبورد، تراکت، تقویم، ست اداری، سربرگ، کاتالوگ، کارت ویزیت، کیف دستی و …  هستند. هدف ما در شرکت تبلیغاتی مادو انجام کار ها با کیفیت عالی و قیمت مناسب برای مشتریان خود در کمترین زمان ممکن هست.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.