ایران/تبریز

سئو کلاه سفید

سئو کلاه سفید

سئو کلاه سفید اصطلاحی است که برای اشاره به استراتژی های سئو که در چارچوب قوانین و انتظارات موتورهای جستجو و جستجوگران عمل می کنند، استفاده می شود. این به معنای پیاده سازی تکنیک هایی برای بهبود رتبه وب سایت در موتورهای جستجو بدون تکیه بر ترفندهایی برای تضعیف الگوریتم موتور جستجو است.استراتژی‌های سئو کلاه سفید بر ارائه محتوای باکیفیت و مرتبط به خوانندگان تمرکز می‌کنند که تجربه کاربر را بهینه می‌کند به جای استفاده از تکنیک‌های اسپم بیشتر، مانند محتوای تکراری که فقط برای موتورهای جستجو بهینه شده است.
سئو کلاه سفید مهم است زیرا بدون آن، نتایج موتورهای جستجو آشفته خواهد بود. بدون قوانینی برای هدایت اینترنت، صاحبان وب‌سایت برای رتبه‌بندی در صفحات جستجو به روش‌های قدیمی‌تر سئو متکی هستند. و کاربران باید بسیاری از سایت های نامربوط را بررسی کنند تا آنچه را که به دنبال آن هستند بیابند.سئو کلاه سفید مهم است زیرا به نفع همه است. گوگل مطمئن می شود که الگوریتم هایش فقط محتوای عالی را رتبه بندی می کند که هدف کاربر را برای هر جستجوی کلمه کلیدی جلب می کند زیرا میلیون ها کاربر اینترنت را تشویق می کند از موتور جستجو استفاده کنند. صاحبان سایت نیز سود می برند زیرا می توانند رتبه خود را بدون توسل به تاکتیک های غیر صادقانه افزایش دهند. در نهایت، کاربران سود می برند زیرا می توانند آنچه را که به دنبال آن هستند به راحتی از طریق جستجوی ارگانیک پیدا کنند.
علاقه مندی کاربران همیشه شماره 1 گوگل است، بنابراین شما نیز باید به عنوان مالک وب سایت به دنبال آن باشید. هدف کاربر هنگام تایپ یک پرس و جو در موتور جستجو، هدف کاربر است. به عنوان مثال، اگر آنها «دستور العمل های پخت کیک شکلاتی» را تایپ کنند، انتظار دارند که نتایج دستور العمل های پخت کیک مورد تایید آشپزی را به آنها نشان دهد.
انواع متداول قصد کاربر عبارتند از اطلاعاتی، تجاری، ناوبری و معاملاتی. اگر شخصی از یک وب سایت پوشاک بازدید می کند، می توان گفت که به دنبال خرید است، و این به عنوان تجاری و معاملاتی طبقه بندی می شود. اگر کسی به دنبال “معاملات ریاضی” باشد، به دنبال اطلاعات است.

 

چند استراتژی برای شناخت علاقه مندی کاربران عبارتند از:

1. شناخت مخاطبان خود و آنچه که آنها به دنبال آن هستند
2. بهینه سازی محتوای خود برای تناسب با کلمات کلیدی خاص
3. قالب‌بندی محتوای خود برای اسکیمرها – از عنوان‌های فرعی استفاده کنید و فضای خالی زیادی بگذارید.
4. استفاده از فیلم ها و تصاویر

 

White hat SEO

 

آیا همیشه باید از سئو کلاه سفید استفاده کنیم

پاسخ به این سوال تا حد زیادی به هدف شما و صنعت و جایگاهی که در آن هستید بستگی دارد. ما می دانیم که برخی از صنایع خود کلاه سیاه هستند، بنابراین تاکتیک های آنها بخشی از مدل کسب و کار است. برای رقابتی ماندن در آن بازارها، احتمالاً باید از برخی استراتژی های کلاه سیاه ترکیب شده با استراتژی های کلاه سفید استفاده کنید، که برخی از آنها به عنوان استراتژی کلاه خاکستری یاد می کنند.با این حال خطر جریمه شدن یا تحت تاثیر قرار گرفتن تغییرات الگوریتمی گوگل نیز وجود دارد، که اگر در حال ساختن یک تجارت و وب سایت قانونی هستید، می تواند نتایج مخربی داشته باشد. به همین دلیل است که توصیه می کنیم برای سودآوری و طول عمر طولانی مدت حضور خود را در وب با روش های کلاه سفید ایجاد کنید.
به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی محتوای خود برای افزایش ترافیک جستجوی گوگل و بهبود سیگنال های رتبه بندی خود، به تکنیک های SEO نیاز دارید. استراتژی های سئو کلاه سفید، به ویژه، یک راه موثر برای بهبود رتبه شما بدون نگرانی در مورد جریمه شدن هستند. بازی بر اساس قوانین ممکن است زمان‌بر و نشان دادن نتایج کند باشد، اما همچنان بهترین گزینه برای ایجاد یک حضور معتبر و ماندگار در وب است.
ساخت سئو کلاه سفید می تواند برای یک وب سایت حیاتی باشد، زیرا اگر قوانین را رعایت نکنید، این سایت توسط گوگل و سایر موتورهای جستجو ممنوع می شود. موتور جستجوی شماره یک، گوگل، روزانه توسط میلیون ها نفر بازدید می شود و هر بازدید، پتانسیل یک سایت را برای کشف شدن توسط کاربر جدید نشان می دهد. گوگل بدون شک یک منبع قدرتمند ترافیک برای یک وب سایت است و ممنوع شدن می تواند منجر به کاهش شدید ترافیک وب سایت و حتی تجارت شود. شما باید تمام کارهایی را که به طور ضمنی در یک وب سایت وجود دارد در نظر بگیرید و همچنین به این فکر کنید که اگر از پرکاربردترین موتور جستجوی اینترنت ممنوع شود، چه نتیجه ای حاصل می شود. بدتر از آن، هنگامی که از Google ممنوع شد، هیچ تضمینی وجود ندارد که بتواند دوباره لیست شود. تعلیق مادام العمر گوگل عواقب بزرگی برای یک سایت خواهد داشت.

 

ما در شرکت تبلیغاتی مادو با استفاده از به روزترین روش ها و پیشرفته ترین ابزار ها به وسیله ی افراد مجرب و باتجربه اقدام به انجام انواع خدمات تبلیغاتی ماننده طراحی و گرافیک، لوگو و نشان، چاپ افست، مدیریت اینستاگرام، طراحی سایت و سئو، عکاسی صنعتی و موارد بسیار دیگری می کنیم که این خدمات شامل زیر شاخه های گسترده ای از قبیل برچسب،بروشور، بسته بندی، بنرهای انتخاباتی، بنرهای اینستاگرامی، بنرهای تبلیغاتی، پوستر، تابلو و بیلبورد، تراکت، تقویم، ست اداری، سربرگ، کاتالوگ، کارت ویزیت، کیف دستی و …  هستند. هدف ما در شرکت تبلیغاتی مادو انجام کار ها با کیفیت عالی و قیمت مناسب برای مشتریان خود در کمترین زمان ممکن هست.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.