ایران/تبریز

بک لینک

بک لینک

بک لینک به سادگی لینکی از یک وب سایت به وب سایت دیگر است. موتورهای جستجو مانند گوگل از بک لینک به عنوان سیگنال رتبه بندی استفاده می کنند زیرا زمانی که یک وب سایت به وب سایت دیگری لینک می دهد، به این معنی است که آنها معتقدند محتوا قابل توجه است. بک لینک های با کیفیت می توانند به افزایش رتبه سایت و دیده شدن در نتایج موتورهای جستجو (SEO) کمک کنند. بک لینک ها نقش مهمی در الگوریتم موتورهای جستجو، سئو و استراتژی کلی شما برای رشد وب سایت شما دارند.ساده ترین راه برای فکر کردن به بک لینک ها، گفتگو بین وب سایت ها است.

 

انواع بک لینک

دو نوع اصلی بک لینک وجود دارد که یکی از آنها ارزشمندتر از دیگری است. بیایید نگاهی گذرا به هر یک از آنها بیندازیم و چگونه بر سایت شما تأثیر می گذارند.یک تگ Nofollow به موتورهای جستجو می گوید که یک لینک را نادیده بگیرند. آنها هیچ مقداری را از یک سایت به سایت دیگر منتقل نمی کنند. بنابراین، معمولاً برای بهبود رتبه جستجو یا دید شما مفید نیستند.
لینک های Dofollow نوعی بک لینک هستند که همه می خواهند. فقط به خاطر داشته باشید که آنهایی که از سایت های معتبر می آیند بیشترین ارزش را دارند. این نوع بک لینک می تواند به بهبود رتبه شما در موتورهای جستجو کمک کند.با این حال، لینک های dofollow وجود دارد که بد در نظر گرفته می شوند. این لینک ها از سایت های مشکوک می آیند یا با شکستن شرایط خدمات موتور جستجو به دست می آیند.این ممکن است باعث شود گوگل سایت شما را جریمه کند یا حتی ایندکس کند. به یاد داشته باشید، این به کمیت بک لینک ها نیست، بلکه کیفیتی است که باعث تفاوت در رتبه بندی می شود.
ایجاد بک لینک به سایت شما زمان و تلاش می خواهد. در اینجا برای شروع ایجاد بک لینک های با کیفیت باید وب سایت خود را آماده کنید.لینک هایی را به سایت خود در پروفایل های رسانه های اجتماعی خود اضافه کنید.در گوگل برای پستی که در حال حاضر رتبه خوبی دارد جستجو کنید و سپس آن را بهبود و گسترش دهید.پست‌های فهرستی، پست‌های «چگونه»، پست‌های «چرا»، اینفوگرافیک‌ها یا پست‌هایی با ویدیوهای جاسازی شده ایجاد کنید. این فرمت ها معمولا بک لینک بیشتری نسبت به پست های استاندارد دریافت می کنند.پست های راهنمای نهایی را بنویسید این پست های بسیار طولانی حاوی چندین هزار کلمه هستند و هر زاویه ای از موضوع را پوشش می دهند و می توانید پست های مهمان را در وبلاگ ها و وب سایت های دیگر بنویسید.
با اینفلوئنسرها در حوزه یا صنعت خود تماس بگیرید و در مورد مقاله ای در سایت خود به آنها بگویید که ممکن است بخواهند به آن لینک دهند.با اینفلوئنسرهای صنعت خود مصاحبه کنید و یک لینک برای آنها ارسال کنید، بدون شک آنها به سایت شما لینک خواهند داد.شما همچنین می توانید تحقیقات بک لینک رقابتی را شروع کنید. برای انجام این کار، باید بک لینک های رقبای خود را ببینید که رتبه خوبی دارند.یک ابزار بک لینک مانند SEMrush می تواند به شما در یافتن این لینک ها کمک کند، بنابراین می توانید به عنوان بخشی از استراتژی ساخت لینک خود، آن دامنه ها را هدف قرار دهید.
ابزارهای مختلفی برای نظارت بر بک لینک وجود دارد که به شما امکان می دهد بک لینک های وب سایت خود را بررسی کنید، از جمله کنسول جستجوی گوگل، SEMrush، Ahrefs.مراقبت از بک لینک های خود بسیار مهم است. دستورالعمل‌های Google Webmaster از شما می‌خواهد که از صاحبان وب‌سایت‌های سمی بخواهید لینک های خود را از سایت شما حذف کنند. اگر این کار را نکنید، گوگل می تواند وب سایت شما را جریمه کند و رتبه صفحه شما در نتایج جستجو کاهش می یابد.
شما می توانید از کنسول جستجوی گوگل برای کمک به رشد سایت خود و دیدن بک لینک های خود استفاده کنید، اما ممکن است زمان زیادی ببرد و محدودیتی در انجام آن وجود دارد.با این حال، ابزارهای سریعتر و بهتری در دسترس هستند. برای مثال، با استفاده از SEMrush، می‌توانید به سرعت به هر سه سؤال مهم و موارد دیگر پاسخ دهید. SEMrush دو حوزه اصلی دارد که به طور خاص با بک لینک ها سروکار دارند. اولی بخش Backlink Analytics است که به شما امکان می دهد رقبای خود را مطالعه کنید و دومی قسمت Backlink Audit است.

 

دلیل اهمیت بک لینک ها

1. رتبه بندی

موتورهای جستجو مانند گوگل بک لینک ها را به عنوان رای اعتماد می بینند. به طور کلی هرچه صفحات وب شما رای بیشتری داشته باشند، احتمال بیشتری برای رتبه بندی برای جستجوهای مربوطه خواهند داشت. تعداد بک لینک‌ها از وب‌سایت‌های منحصربه‌فرد دامنه‌های ارجاع‌کننده به شدت با ترافیک جستجوی ارگانیک مرتبط است.

2. قابلیت کشف

موتورهای جستجو با مراجعه مجدد به صفحاتی که از قبل می‌دانند برای بررسی لینک‌های جدید، محتوای جدید را پیدا می‌کنند.از آنجایی که موتورهای جستجو بیشتر از صفحات پرطرفدار صفحات محبوب را بازدید می کنند، در صورت دریافت بک لینک از صفحات محبوب، ممکن است محتوای شما را سریعتر کشف کنند.

3. ترافیک ارجاعی

بک لینک ها برای راهنمایی افراد به منابع مفید وجود دارند. به همین دلیل قابل کلیک هستند.هنگامی که شخصی روی لینکی به وب سایت شما کلیک می کند، ترافیک ارجاع دریافت می کنید.

 

Backlinks

 

مزیت های استفاده از بک لینک ها

 

ارتباط

گوگل برای بک لینک های مرتبط ارزش بیشتری قائل است زیرا احتمال کلیک کردن روی آنها بیشتر است. این چیزی است که آنها در حق اختراع موج خود در مورد آن صحبت می کنند. اگر یک لوله کش از دو صفحه بک لینک داشته باشد، یکی در مورد گربه ها و دیگری در مورد نصب دیگ بخار، به احتمال زیاد مورد دوم بسیار ارزشمند است. این ایده در سطح دامنه نیز اجرا می شود.

قدرت

بک لینک‌های صفحات وب قوی معمولاً قدرت بیشتری نسبت به صفحات ضعیف منتقل می‌کنند. بک لینک‌های صفحات قوی همیشه اعتبار بیشتری را منتقل نمی‌کنند.حق اختراع اصلی گوگل بیان می کند که اختیارات به طور مساوی بین همه لینک های خروجی در یک صفحه وب تقسیم می شود. بنابراین اگر از دو صفحه بک لینک دارید و یکی از آن ها لینک های خروجی بیشتری نسبت به دیگری دارد، در این صورت، اگر همه چیز برابر باشد، لینک از صفحه ای که لینک های خروجی کمتری دارد، قدرت بیشتری را منتقل می کند.

ترافیک

بک لینک از صفحات پربازدید معمولاً ترافیک ارجاعی بیشتری را نسبت به صفحات کم بازدید برای شما ارسال می کند.یک همبستگی کوچک اما واضح بین رتبه بندی و بک لینک از صفحات با ترافیک جستجوی ارگانیک وجود دارد. با این حال، تعداد زیاد بک لینک‌ها از وب‌سایت‌های منحصربه‌فرد دامنه‌های ارجاع‌دهنده و مرجع در سطح صفحه مهم‌تر به نظر می‌رسد.

در مرحله بعد ابزار حسابرسی بک لینک SEMrush هر بک لینک را بررسی می کند و آن هایی را که مضرر هستند طبقه بندی می کند. به این ترتیب می توانید قبل از اینکه گوگل وب سایت شما را جریمه کند، بک لینک های مضرر را پیدا کرده و رد کنید.یکی از بهترین چیزها در مورد SEMrush این است که به شما امکان می دهد مستقیماً از صفحه کاربر به صاحب وب سایت مضرر ایمیل بزنید.با ابزاری مانند SEMrush، می‌توانید تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهید، بک لینک‌های رقبای خود را ببینید، و بک لینک‌های خود را در یک مکان مناسب مدیریت کنید.پیگیری پروفایل بک لینک شما چیزهای زیادی در مورد ارزش سایت شما به شما می گوید و بخش مهمی از استراتژی سئو سایت شما است.

 

ما در شرکت تبلیغاتی مادو با استفاده از به روزترین روش ها و پیشرفته ترین ابزار ها به وسیله ی افراد مجرب و باتجربه اقدام به انجام انواع خدمات تبلیغاتی ماننده طراحی و گرافیک، لوگو و نشان، چاپ افست، مدیریت اینستاگرام، طراحی سایت و سئو، عکاسی صنعتی و موارد بسیار دیگری می کنیم که این خدمات شامل زیر شاخه های گسترده ای از قبیل برچسب،بروشور، بسته بندی، بنرهای انتخاباتی، بنرهای اینستاگرامی، بنرهای تبلیغاتی، پوستر، تابلو و بیلبورد، تراکت، تقویم، ست اداری، سربرگ، کاتالوگ، کارت ویزیت، کیف دستی و …  هستند. هدف ما در شرکت تبلیغاتی مادو انجام کار ها با کیفیت عالی و قیمت مناسب برای مشتریان خود در کمترین زمان ممکن هست.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.