ایران/تبریز

الگوریتم های گوگل

الگوریتم های گوگل

الگوریتم های گوگل مجموعه قوانینی هستند که گوگل از آنها برای رتبه بندی وب سایت ها در نتایج جستجو استفاده می کند. سیستم پیچیده گوگل داده ها را از صفحات بازیابی می کند و به دنبال درک آنچه جستجوگران به دنبال آن هستند و رتبه بندی صفحات بر اساس ارتباط و کیفیت است.الگوریتم های گوگل از همان تعریف اولیه و قانون الگوریتم پیروی می کنند. به آخرین باری که چیزی را در گوگل جستجو کردید فکر کنید. چه «ویدیوهای خبری» یا «فروشگاه‌های کفش در تبریز» را تایپ کرده باشید، موتور جستجو میلیون‌ها نتیجه را برای انتخاب شما برگرداند.
گوگل الگوریتم بسیار پیچیده ای برای ارائه نتایج جستجو دارد و تغییرات نسبتاً زیادی دارد. و اگرچه این شرکت الگوریتم دقیق را عمومی نمی کند، در اینجا چند عنصر وجود دارد که می دانیم بر توانایی صفحه برای نمایش در نتایج برای کلمات کلیدی خاص تأثیر دارند:
ظاهر کلمه کلیدی در عنوان صفحه، تگ های سرصفحه و توضیحات متا
تعداد پیوندهای طبیعی و ارگانیک به صفحه
نحوه عملکرد وب سایت در دستگاه های تلفن همراه، مانند تلفن های هوشمند و تبلت ها
البته اینها تنها برخی از ویژگی هایی است که الگوریتم گوگل هنگام تعیین نحوه ارائه و رتبه بندی صفحات بررسی می کند.
همانطور که الگوریتم گوگل یک صفحه وب را می خواند، یک مقدار عددی از پیش تعیین شده را برای هر صفتی که در صفحه جستجو می کند تجویز می کند. سپس آن مقدار عددی به نتیجه نهایی اضافه می شود. بنابراین، صفحه وب که دارای مطلوب ترین صفات است به بالای رتبه بندی صفحه ارتقا می یابد زیرا الگوریتم به آن اهمیت بیشتری می دهد.این محاسبات توسط پلتفرم گوگل بسیار سریع انجام می شود و رتبه بندی ممکن است در نوسان باشد زیرا توسعه دهندگان وب ویژگی هایی را که در رتبه بندی صفحات در یک وب سایت یا در یک صفحه نقش دارند، دستکاری می کنند.
بنابراین، رتبه‌بندی‌هایی که توسط الگوریتم‌های گوگل تخصیص داده می‌شوند سیال هستند. صفحه ای که برای یک کلمه کلیدی در رتبه سوم قرار می گیرد، ممکن است با تغییر محتوای آن و سایر صفحات در نتایج، به رتبه اول یا دهم سقوط کند. معمولاً مشاغلی که بهینه سازی موتور جستجو یا SEO را در سایت خود انجام می دهند، رتبه های برتر را در اختیار دارند.

 

الگوریتم گوگل برای جستجو

الگوریتم اصلی گوگل برای هر جستجوی انجام شده در سایت استفاده می شود، اما توسط جستجوگر شخصی سازی می شود. به عنوان مثال، فردی که “خرید کفش دویدن” را وارد می کند، نتایج بسیار متفاوتی از کسی که “ویدیوهای خبری” را تایپ می کند، می خواهد.الگوریتم برای هر جستجو تنظیم می شود و می توان آن را حتی با کوچکترین تغییرات در املا و ترتیب کلمات تغییر داد. سپس نتایج به کاربر داده می شود و او می تواند تصمیم بگیرد از کدام سایت بازدید کند.
باز هم، این به سرعت اتفاق می افتد. علاوه بر این نشان می دهد که الگوریتم گوگل برای ارائه طیف گسترده ای از شخصی سازی طراحی شده است. در سال‌های اخیر، جستجوی گوگل به اندازه‌ای پاسخ‌گو شده است که وقتی یک عبارت توسط کاربر تایپ می‌شود، پیشنهاداتی ارائه می‌دهد. این نشانه ای از نوع متفاوتی از الگوریتم است که برای ایجاد یک منوی کشویی فردی از پیشنهادات جستجو بر اساس تاریخچه مرورگر و همچنین سایر عوامل استفاده می شود.

 

الگوریتم های گوگل

 

الگوریتم گوگل برای سئو

الگوریتم گوگل تا حدی از کلمات کلیدی برای تعیین رتبه بندی صفحات استفاده می کند. بهترین راه برای رتبه بندی برای کلمات کلیدی خاص، انجام سئو است. سئو در اصل راهی است برای اینکه به گوگل بگوییم یک وب سایت یا صفحه وب در مورد یک موضوع خاص است.در سال های گذشته برای بسیاری از سایت‌ها عادی بود که محتوای خود را «کلمه کلیدی» کنند. در اصل، آنها تصور می کردند که الگوریتم گوگل فکر می کند که هر چه تعداد کلمات کلیدی بیشتری نوشته شود، صفحه باید اهمیت بیشتری داشته باشد.
هنگامی که گوگل متوجه این موضوع شد، الگوریتم خود را تغییر داد تا سایت هایی را که صفحات خود را با کلمات کلیدی پر می کنند و همچنین بسیاری از روش های سئو کلاه سیاه دیگر را جریمه کند. به همین دلیل، باید از هر گونه تاکتیکی که با هدف پیشی گرفتن از موتورهای جستجو انجام می شود، اجتناب کنید. اگرچه ممکن است بلافاصله متوجه نشوند، اما گوگل در نهایت آنچه را که می‌خواهید انجام دهید را انتخاب می‌کند و رتبه‌بندی شما آسیب خواهد دید.

 

آینده الگوریتم گوگل

گوگل به ندرت نشانه ای از تغییرات در الگوریتم های خود ارائه می دهد، مگر اینکه این تغییرات عمده باشند. تغییرات کوچکتر در داخل ایجاد می شوند و معمولاً جز به صورت موج های کوچکتر احساس نمی شوند. بسیار مهم است که از اطلاعیه‌های الگوریتم گوگل مطلع شوید، اما به همان اندازه مهم است که الگوریتم‌ها را زیاد فکر نکنید یا سعی نکنید آنها را بازی کنید.در عوض، ضروری است که به سادگی قدرت الگوریتم گوگل را بشناسید و سعی کنید بهترین وب سایت ممکن را تولید کنید. در نتیجه بازدیدکنندگان از آنچه می بینند خرسند خواهند شد، که همیشه یک سیگنال رتبه بندی مثبت است.

 

ما در شرکت تبلیغاتی مادو با استفاده از به روزترین روش ها و پیشرفته ترین ابزار ها به وسیله ی افراد مجرب و باتجربه اقدام به انجام انواع خدمات تبلیغاتی ماننده طراحی و گرافیک، لوگو و نشان، چاپ افست، مدیریت اینستاگرام، طراحی سایت و سئو، عکاسی صنعتی و موارد بسیار دیگری می کنیم که این خدمات شامل زیر شاخه های گسترده ای از قبیل برچسب،بروشور، بسته بندی، بنرهای انتخاباتی، بنرهای اینستاگرامی، بنرهای تبلیغاتی، پوستر، تابلو و بیلبورد، تراکت، تقویم، ست اداری، سربرگ، کاتالوگ، کارت ویزیت، کیف دستی و …  هستند. هدف ما در شرکت تبلیغاتی مادو انجام کار ها با کیفیت عالی و قیمت مناسب برای مشتریان خود در کمترین زمان ممکن هست.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.