ایران/تبریز

ابزار های بررسی نوسانات گوگل

ابزار های بررسی نوسانات گوگل

گوگل چندین بار در سال الگوریتم های خود را به روز می کند و هزاران تغییر برای بهبود نتایج جستجو ایجاد می شود. برای موارد بزرگ، مانند به‌روزرسانی‌های اصلی، گوگل به احتمال زیاد آنها را در وبلاگ رسمی خود یا توییتر تأیید خواهد کرد. با این حال، بیشتر اوقات، آنها نیستند.جامعه سئو در اکتبر 2019 متوجه تغییرات مهمی در نتایج جستجو شد، اما گوگل در مورد آن صحبتی نکرد، که ممکن است برای درک آنچه در جریان است کمی گیج کننده باشد.برای تشخیص این به‌روزرسانی‌ها، سئوکاران از نوسانات SERP مراقبت می‌کنند و ابزارهای رایگان مختلفی در وب برای تجسم تغییرات رتبه‌بندی در دسترس هستند.
نوسانات SERP
رتبه بندی در SERP صفحات نتایج موتور جستجو به طور منظم تغییر می کند.الگوریتم‌ها دائماً صفحات وب را ارزیابی می‌کنند، موتورهای جستجو فرمول‌های خود را به‌روزرسانی می‌کنند، وزن معیارهای رتبه‌بندی را افزایش یا کاهش می‌دهند و بنابراین، مشاهده فراز و نشیب‌ها به صورت روزانه، برای کلمات کلیدی مورد هدف یا دنبال کردن، امری رایج است.نوسانات SERP به امتیازی اشاره دارد که به درک نوسانات رتبه بندی و داشتن ایده ای در مورد قوی بودن تغییرات رتبه بندی برای یک تاریخ یا دوره خاص کمک می کند. در واقع، الگوریتم‌های رتبه‌بندی اصلی می‌توانند در طی چند روز اجرا شوند و دارای بازگشت یا تنظیمات باشند، به همین دلیل، گاهی اوقات نوسانات بالای SERP را می‌توان برای مدت زمان طولانی‌تری مشاهده کرد.
بسیاری از شرکت‌های نرم‌افزار سئو ابزارهای رایگانی را پیشنهاد می‌کنند که سعی می‌کنند این امتیاز نوسان SERP را محاسبه کنند و آن را با به‌روزرسانی‌های الگوریتم مقایسه کنند تا سئوکاران بتوانند بهتر بفهمند که آیا افزایش یا از دست دادن ترافیک با یک به‌روزرسانی در مقیاس جهانی مرتبط است.

 

SERP

 

ابزارهای رایگان نوسانات SERP

1. AccuRanker

AccuRanker با نام “Google Grump” یک ابزار دانمارکی است که به شما امکان می دهد نوسانات رتبه بندی گوگل را از سال 2015 دنبال کنید و همانطور که می گویند هر چه خلق و خوی بدتر باشد، نوسانات در رتبه بندی بیشتر است.
ویژگی های اصلی:
الف) 7 کشور، از جمله ایالات متحده، بریتانیا، AU، NL، DK، DE و FR.
ب) داده ها برای نتایج جستجوی دسکتاپ و تلفن همراه.
پ) به روز رسانی روزانه از سال 2015، بسته به بازار.

 

2. Advanced Web Ranking

به عنوان یکی از ردیاب‌های پیشرو SERP در صنعت، رتبه‌بندی وب پیشرفته ابزارهای سئوی رایگان از جمله ردیاب کامل تغییرات الگوریتم گوگل را ارائه می‌دهد.این شامل 29 کشور است که بیشترین تعداد بازار را در بین ابزارهای معرفی شده در این مقاله به خود اختصاص داده است و شما برای بررسی نوسانات نتایج جستجو در گوگل می توانید از این ابزار استفاده کنید.
ویژگی های اصلی:
الف) 29 کشور، از جمله IN، HK، JP، SG و VN برای بازارهای آسیایی.
ب) امکان مقایسه داده ها بین بازارها.
پ) داده ها برای نتایج جستجوی دسکتاپ و تلفن همراه.
د) امکان مقایسه نوسانات دسکتاپ در مقابل موبایل.

3. Algoroo

گاهی اوقات نتایج جستجو مانند یک کانگورو بالا می رود و آژانس SEO استرالیا، Dejan SEO، این را می داند. Algoroo یک عکس فوری سریع از نوسانات SERP برای Google.com و Google.com.au به شما می دهد. همچنین شامل نمونه هایی در مورد صفحات وب تحت تأثیر بیشتر است.
ویژگی های اصلی:
الف) 2 کشور، از جمله ایالات متحده و AU.
ب) داده ها برای نتایج جستجوی دسکتاپ و تلفن همراه.
پ) به روز رسانی روزانه از سال 2017.
د) الگوریتم گوگل یکپارچه سازی را تغییر می دهد.

4. CognitiveSEO

CognitiveSEO Signals بر اساس 170000 کلمه کلیدی تجزیه و تحلیل شده، به ویژه به لطف نوسانات در هر موقعیت، امکانات جالبی را برای درک بهتر نوسانات SERP ارائه می دهد. همچنین این تنها ابزار موجود در لیست است که شامل داده‌های مربوط به جستجوهای محلی است
ویژگی های اصلی:
الف) 12 کشور، از جمله ایالات متحده، بریتانیا، AU، CA، FR، RO، TR.
ب) داده ها برای نتایج جستجوی دسکتاپ و تلفن همراه، فقط برای ایالات متحده، بریتانیا و در مقیاس جهانی.
پ) ه روز رسانی روزانه از سال 2017.
د) الگوریتم گوگل یکپارچه سازی را تغییر می دهد.

5. Mangools

در حالی که Mangools فقط داده های 30 روزه را ارائه می دهد، ابزار نوسان SERP شامل نمودارهایی برای تجزیه و تحلیل نوسانات در هر موقعیت است و بینش هایی در مورد درصد کلمات کلیدی با موقعیت های بدون تغییر در مقایسه با روز قبل ارائه می دهد. این تنها ابزار موجود در لیست با چنین ویژگی است.
ویژگی های اصلی:
الف) نتایج جهانی بر اساس + 1800000 کلمه کلیدی ردیابی شده.
ب) داده ها برای نتایج جستجوی دسکتاپ و تلفن همراه.
پ) امکان مقایسه نوسانات دسکتاپ در مقابل موبایل.

 

6. Mozcast

افراد عادی قبل از خروج از خانه به پیش بینی آب و هوا رسیدگی می کنند، SEO ها مراقب Mozcast، ردیاب نوسانات SERP هستند که توسط شرکت نمادین SEO، Moz ارائه شده است. و Mozcast می‌گوید: هر چه هوا گرم‌تر و طوفانی‌تر باشد، رتبه‌بندی گوگل بیشتر تغییر می‌کند.
ویژگی های اصلی:
الف) بر اساس نتایج جهانی
ب) به روز رسانی روزانه برای 30 روز گذشته.

7. Rank Ranger

Rank Risk Index ارائه شده توسط Rank Ranger 10000 دامنه و کلمه کلیدی را به صورت روزانه تجزیه و تحلیل می کند و داده هایی را برای نتایج موبایل و دسکتاپ ارائه می دهد.
ویژگی های اصلی:
الف) بر اساس نتایج جهانی
ب) داده ها برای نتایج جستجوی دسکتاپ و تلفن همراه.
پ) امکان مقایسه نوسانات دسکتاپ در مقابل موبایل.
د) به روز رسانی روزانه برای 90 روز گذشته.

8. SEMrush

سنسور SEMrush یکی از دقیق ترین ها در بازار است، به خصوص در مورد ویژگی هایی که ارائه می دهد. این شامل گزینه هایی برای دریافت داده ها در هر صنعت و هر نوع نتایج است. اگر در SEMrush مشترک شده اید، می توانید داده ها را با رتبه بندی وب سایت خود مقایسه کنید و سپس تأثیر تغییرات الگوریتم ها را بهتر درک کنید. SEMrush Sensor تنها ابزاری است که داده هایی برای آن دارد
ویژگی های اصلی:
الف) 9 کشور، از جمله ایالات متحده، بریتانیا، DE، IT، ES، FR، AU، JP و CN (Baidu).
ب) داده ها برای نتایج جستجوی دسکتاپ و تلفن همراه.
پ) به روز رسانی روزانه برای 30 روز گذشته
د) درصد نوسانات رتبه بندی 25 صنعت.

 

ما در شرکت تبلیغاتی مادو با استفاده از به روزترین روش ها و پیشرفته ترین ابزار ها به وسیله ی افراد مجرب و باتجربه اقدام به انجام انواع خدمات تبلیغاتی ماننده طراحی و گرافیک، لوگو و نشان، چاپ افست، مدیریت اینستاگرام، طراحی سایت و سئو، عکاسی صنعتی و موارد بسیار دیگری می کنیم که این خدمات شامل زیر شاخه های گسترده ای از قبیل برچسب،بروشور، بسته بندی، بنرهای انتخاباتی، بنرهای اینستاگرامی، بنرهای تبلیغاتی، پوستر، تابلو و بیلبورد، تراکت، تقویم، ست اداری، سربرگ، کاتالوگ، کارت ویزیت، کیف دستی و …  هستند. هدف ما در شرکت تبلیغاتی مادو انجام کار ها با کیفیت عالی و قیمت مناسب برای مشتریان خود در کمترین زمان ممکن هست.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.