logo

ایران/تبریز

کاربرد تقویم های تبلیغاتی

تقویم تبلیغاتی یکی از محصولات محبوب و کابردی شرکت های تبلیغاتی است این محصول به خاطر اینکه امکانات زیادی را به همراه دارد همیشه خیلی محبوب بوده و در تعداد زیادی سفارش داده می شود در تقویم ها بر اساس سال و ماه های موجود یک صفحه مخصوص طراحی می شود برای همین کسانی که خواستار شخصی سازی و دادن طرحی را دارند می توانند با دادن تصویری و یا عنوانی به شرکت های چاپ انواع طرح ها و رنگ ها را در تقویم خود داشته باشند همچنین در تقویم های تبلیغاتی از کاغذ های متنوعی استفاده می شود که همه دارای کیفیت خاصی هستند.

تقویم از اشیایی است که تقریبا در تمام نقاط زندگی به آن نیاز داریم چرا اطلاع داشتن از زمان و تاریخ بسیار مهم است برای همین تقویم تبدیل به یکی از محصولات مهم در عرصه تبلیغات شده است و امروزه طرح های زیادی را ارائه می دهند که برای مشتریان بسیار تاثیر گذار است از جمله طراحی صفحات و رنگ های متنوع که به درخواست مشتری در تقویم های سفارشی درج می شود.تقویم تبلیغاتی به خاطر کاربردی بودن قابلیت های زیادی را در خود دارند از جمله چاپ اطلاعات شرکت در صفحات و یا معرفی محصولات یک شرکت در هر صفحه کنار صفحات تقویم که یکی از روش های محبوب است.

تقویم
تقویم

در تقویم های تبلیغاتی طرح های زیادی وجود دارد که اکثرا چند مورد بیشتر در جامعه استفاده می شود برای مثال تقویم های تبلیغاتی رومیزی که شاید یکی از طرح های محبوب در تقویم ها به حساب می آید در این طرح در هر صفحه ماه های سال درج می شود و در هر صفحه یک طرح متناسب با هر ماه نیز درج می شود از جمله استفاده از رنگ های خاص برای هر فصل مثل رنگ صورتی برای فصل بهار و یا رنگ نارنجی برای فصل پاییز که از طرح های همیشگی و محبوب برای طراحی تقویم هستند.

در مورد بعدی این را در نظر داشته باشید که تقویم از اشیای کاربردی است و برای همه مورد نیاز است و قطعا آن دور انداخته نمی شود و قطعا مورد استفاده قرار می گیرد و این یک مزایا برای شرکت هایی است که می خواهند اسم خود را در ذهن مشتریان نگه دارند برای همین در تقویم باید از یک طرح محبوب استفاده کنید و در کنار آن اطلاعات مربوط به خود را نیز درج کنید تا در آینده باعث تکرار و ماندگاری بیشتر در ذهن مخاطب شود و این را هم بدانید که اگر اطلاعات شما در ذهن شما به صورت روزانه تکرار شود یعنی هرروز وقتی به تقویم نگاه می کنند به اسم شما هم نگاه می کنند و آن را به یاد خواهند داشت و در اولین مورد انتخاب شما خواهید بود چرا تکرار و ماندگاری از عناصر مهم تبلیغات است.

در تقویم های تبلیغاتی چند طرح بسیار مشهور است و در این بخش به آنها می پردازیم و از کاربرد و مزایای تقویم ها در عرصه تبلیغات توضیحات می دهیم در اولین مورد در تقویم های تبلیغاتی می توان به تقویم های رومیزی نام برد این طرح از مشهور ترین و محبوب ترین طرح در تقویم ها است این نوع تقویم ها در شرکت ها و ادارجات بیشترین درخواست را دارند چرا که شرکت های زیادی با سفارش و دادن طرح های خود خواستار چاپ تقویم با طراحی خود هستند چرا که این نوع تقویم ها دارای ظرافت خاصی هستند و قابلیت چاپ بسیار متنوعی را ارائه می دهد.در این نوع تقویم عنوان تبلیغات مورد نظر در هر صفحه در کنار صفحات تقویم درج می شود و در هر صفحه محصولات و یا اطلاعات مربوط به شرکت ها درج می شود.در مورد بعدی تقویم های تبلیغاتی به یک طراحی محبوب و کلاسیک می رسیم این طرح به تقویم های دیواری مشهور هستند حتما در همه مکان های که رفته اید می توانید یک مورد از این تقویم را ببینید چرا در جامعه بسیار رواج دارد و بسیار کاربردی است همچنین به خاطر طرح هایی که در آن تعبیه می شود زیبایی خاصی را به محیط اطراف خود می بخشد برای همین بیشتر از این نوع تقویم ها در خانه ها استفاده می شود و همچنین در تقویم های دیواری در سربرگ عنوان تبلیغات درج می شود و در بخش پایین تقویم درج می شود.  

تقویم از نظر تاریخی دارای یک تاریخچه بسیار بزرگی است که در این بخش به آن می پردازیم در اولین مورد اختراع و ابداع تقویم در زمان های گذشته انسان ها از طریق استفاده  موقیعت ماه تقویم قمری را برای خود داشتند در طی زمان با استفاده از موقیعت خورشید نیز تقویم خورشیدی نیز ابداع شد.از تقویم های قمری از 30 هزار سال پیش استفاده می شده است و یک تقویم منحصر به فردی بوده است و در طی زمان مصریان از 4000 سال قبل از میلاد اولین مواردی بودند که از تقویم خورشیدی استفاده کردند طریقه استفاده از آن هم نسبت به این بود که هر سال دارای 365 روز است.در موارد بعدی بابلیان یک طرح بسیار خاصی را ابداع کردند که هر سال 12 ماه داشته باشد و هر ماه 30 روز داشته باشد ولی در طی زمان مشکلاتی چون اختلاف در تقویم به وجود می آمد چرا که روز های اضافی در تقویم وجود داشتند و برای همین مجبور شدند تا چند ماه اضافی به تقویم اضافه کنند تا درست شود و این مورد چنین بود که در هر شش سال یک بار یک ماه اضافی در تقویم داشتند.در طی زمان در زمان حکومت ژولیوس سزار تقویم خورشیدی را با طرح یک ستاره شناس به رسمیت شناخته شد و یک طرح مشهور برای آن درج شد که در آن گفته شد در هر 4 سال یک بار به تقویم یک روز اضافه شود تا مشکل در تقویم حل شود.

در تقویم های تبلیغاتی انتخاب رنگ نیز بسیار مهم است چرا رنگ ها نسان دهنده شخصیت و معنای اعتماد شما برای مخاطبان است و در انتخاب آن باید دقت کرد.در اولین رنگ مهم رنگ قرمز است در طرح های بولد و یا برای جلب توجه در متن های مهم از این رنگ استفاده می شود برای مثال در تقویم ها برای نشان دادن روز های تعطیل و مهم از این رنگ استفاده می کنند.در مورد بعدی رنگ آبی است که برای ایجاد یک حس آرامش و اعتماد بسیار خوب است.یک رنگ دیگر در طراحی های تقویم رنگ سبز است در طرح های طبیعت و آرامش بخش این رنگ بسیار مناسب است.رنگ های محبوب دیگری نیز وجود دارد که برای ایجاد حس خوشحالی و جوانی بسیار استفاده می شوند از جمله رنگ های نارنجی و زرد.در آخر رنگ مهم در درج متن در تقویم رنگ سیاه است و در تمامی نمونه های موجود در تقویم ها از این رنگ استفاده می شود.

ما در شرکت تبلیغاتی مادو با استفاده از به روزترین روش ها و پیشرفته ترین ابزار ها به وسیله ی افراد مجرب و باتجربه اقدام به انجام انواع خدمات تبلیغاتی ماننده طراحی و گرافیک، لوگو و نشان، چاپ افست، مدیریت اینستاگرام، طراحی سایت و سئو، عکاسی صنعتی و موارد بسیار دیگری می کنیم که این خدمات شامل زیر شاخه های گسترده ای از قبیل برچسب،بروشور، بسته بندی، بنرهای انتخاباتی، بنرهای اینستاگرامی، بنرهای تبلیغاتی، پوستر، تابلو و بیلبورد، تراکت، تقویم، ست اداری، سربرگ، کاتالوگ، کارت ویزیت، کیف دستی و …  هستند. هدف ما در شرکت تبلیغاتی مادو انجام کار ها با کیفیت عالی و قیمت مناسب برای مشتریان خود در کمترین زمان ممکن هست.