ایران/تبریز

الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل

الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل

مرغ مگس خوار یک الگوریتم جستجوی مورد استفاده گوگل است. این اولین بار در آگوست 2013 برای جایگزینی الگوریتم قبلی کافئین معرفی شد و حدود 90٪ از جستجوهای گوگل را تحت تاثیر قرار می دهد.مرغ مگس خوار یک موتور کاملاً جدید است، اما موتوری است که همچنان از همان قسمت های قدیمی مانند پاندا و پنگوئن استفاده می کند. از نظر کاری که گوگل در تلاش است با این موتور جدید انجام دهد، تغییرات بسیار کمی ایجاد شده است، تمرکز هنوز بر روی کیفیت است.برخلاف پنگوئن و پاندا، مرغ مگس خوار یک به روز رسانی مبتنی بر جریمه با هدف حذف صفحات نتایج موتور جستجو از محتوای کم کیفیت نیست، بلکه تغییری در نحوه واکنش گوگل به انواع مختلف پرس و جوها است.
این یک روش جدید برای درک معنای واقعی پشت یک عبارت جستجو است، نه عبارات جداگانه درون آن. استفاده از مترادف کلمات کلیدی با مرغ مگس خوار بهینه شده است. به جای فهرست کردن نتایج با عبارات یا کلمات کلیدی دقیق، گوگل اکنون نتایج مرتبط با موضوع بیشتری را نشان می دهد.همه چیز در مورد زمینه است، گوگل همیشه از مترادف ها استفاده می کرده است، اما مرغ مگس خوار می تواند زمینه را قضاوت کند، در نتیجه هدف جستجو را درک می کند تا دقیقا مشخص کند که کاربر در تلاش است چه چیزی را بیابد. این همان چیزی است که ما از آن به عنوان جستجوی معنایی یاد می کنیم.
به آن فناوری معنا یا وسیله ای برای انسانی تر کردن تعاملات لقب داده شده است. مرغ مگس خوار طراحی شده است تا از این فناوری معنادار برای تقویت نمودار دانش Google استفاده کند، هدف از آن برای بازگرداندن نتایج به کاربران برای کاوش یک شبکه کامل از اتصالات مربوط به درخواست خود است. مرغ مگس خوار در موقعیت مناسبی برای تعیین مرتبط ترین و با کیفیت ترین صفحاتی که نیازهای جستجوگر را برآورده می کند، قرار دارد.الگوریتم مرغ مگس خوار برای نشان دادن میزان پیشرفت سیستمی که در حال تبدیل شدن به آن است، متن دقیقی را نشان نداده است، بلکه موجودیت های مربوطه را از پرس و جو گرفته است تا پاسخی دقیق ارائه دهد.

 

الگورتیم مرغ مگس خوار گوگل

 

مرغ مگس خوار در سئو

بهینه سازی موتورهای جستجو با معرفی مرغ مگس خوار تا حدودی تغییر کرد. با گوگل مرغ مگس خوار، بازاریابان دیجیتال متوجه شده اند که مهمترین چیزی که باید به گوگل ارائه شود، زمینه موضوعاتی است که یک صفحه پیرامون آن ایجاد شده است.گوگل مدت‌هاست که اعتبار صفحه را به عنوان یک عامل رتبه‌بندی مهم در نظر گرفته است. با تأکید بیشتر بر محتوای صفحه، اقتدار اهمیت بیشتری پیدا می کند و نتایج جستجو را مرتبط تر می کند. این به روز رسانی امیدوار است اطمینان حاصل کند که گوگل کاربران را به مناسب ترین صفحه یک وب سایت هدایت می کند، نه به صفحه اصلی یا صفحه سطح بالا. افزایش ترافیک جستجو به این صفحات احتمالا به بهبود نرخ تبدیل در سایت شما کمک می کند.
رتبه بندی صفحات که به اهمیت لینک های یک صفحه می پردازد، همچنان یکی از اجزای اصلی الگوریتم مرغ مگس خوار است. به همین دلیل است که در نظر گرفتن معیارهای لینک و تلاش برای فکر کردن مهم است. ترویج رابطه بین سایت شما و دیگران به Google اجازه می دهد تا شناسایی کند که وب سایت یا کسب و کار شما در یا با آن چه معامله می کند. ما این را با پنگوئن یاد گرفتیم، اما مرغ مگس خوار مجدداً تأیید می کند که چگونه لینک های ورودی از زمینه های بی ربط به عنوان لینک های بد در نظر گرفته می شوند.
بنابراین آنچه در حال حاضر برای رویکرد آژانس‌ها و کسب‌وکارها اهمیت بیشتری دارد، زمینه‌ای است که لینک در آن وجود دارد. این باعث می شود که از مترادف ها و اصطلاحات همزمان استفاده کنید.در حالی که کلمات کلیدی هنوز مهم هستند، مرغ مگس خوار قدرت بیشتری به پرس و جوهای مبتنی بر عبارت می افزاید، که به طور موثر به بهینه سازی محتوا و سوالاتی که به طور طبیعی پرسیده می شوند، پاسخ می دهد. با افزایش تعداد پرس و جوهای مکالمه، یعنی آنهایی که با استفاده از جستجوی صوتی انجام می شوند، مهم است که محتوای صفحه شما پرس و جوهای اطلاعاتی، جستجوهای ناوبری و پرس و جوهای تراکنشی را پوشش دهد.
عباراتی که می پرسند چه کسی، چه چیزی، کجا و چگونه برای سئو مفید است و ممکن است به شما کمک کند نتایج غنی تری داشته باشید. بنابراین، راهنمایی یکسان است سایت خود را با محتوای اصلی، مرتبط و با کیفیت بارگیری کنید.در نهایت، یکی از افسانه هایی که به سرعت در زمان معرفی مرغ مگس خوار گسترش یافت این بود که از داده های ساختاری به عنوان عامل اصلی رتبه بندی استفاده می کرد. استفاده از نشانه گذاری طرح های داده ای ساختاریافته برای نشان دادن اینکه صفحه شما دقیقاً در مورد چه چیزی است، یکپارچه باقی می ماند.

 

ما در شرکت تبلیغاتی مادو با استفاده از به روزترین روش ها و پیشرفته ترین ابزار ها به وسیله ی افراد مجرب و باتجربه اقدام به انجام انواع خدمات تبلیغاتی ماننده طراحی و گرافیک، لوگو و نشان، چاپ افست، مدیریت اینستاگرام، طراحی سایت و سئو، عکاسی صنعتی و موارد بسیار دیگری می کنیم که این خدمات شامل زیر شاخه های گسترده ای از قبیل برچسب،بروشور، بسته بندی، بنرهای انتخاباتی، بنرهای اینستاگرامی، بنرهای تبلیغاتی، پوستر، تابلو و بیلبورد، تراکت، تقویم، ست اداری، سربرگ، کاتالوگ، کارت ویزیت، کیف دستی و …  هستند. هدف ما در شرکت تبلیغاتی مادو انجام کار ها با کیفیت عالی و قیمت مناسب برای مشتریان خود در کمترین زمان ممکن هست.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.