ایران/تبریز

بنرهای اینستاگرامی چه کاربردی دارند

در عرصه تبلیغات راه و روش های زیادی ارائه می شوند و شرکت های زیادی خواستار بهترین نتیجه در کار های خود هستند برای همین در تنظیم و طراحی تبلیغات دقت زیادی به کار می رود از جمله تبلیغات محبوب و مشهور استفاده از بنر های تبلیغاتی است این نوع تبلیغات از رایج ترین و سود ده ترین در عرصه آگهی است و در طرح های زیادی می توان از آن استفاده کرد.شرکت هایی که در عرصه خود نوپا هستند و خواستار نتیجه خوبی در زمان کم هستند اکثرا از این نوع تبلیغات استفاده می کنند ولی می توانند از گزینه متعددی را هم انتخاب کنند چرا که در بنر های تبلیغاتی چند نوع وجود دارد که همه نتایج متفاوتی دارند.
در بنر های تبلیغاتی چندین نوع انتخاب وجود دارد که امروزه بیشتر به فضای مجازی رواج یافته و ادامه دارد این نوع به بنر های تبلیغاتی اینستاگرام معروف هستند این نوع بنر ها به نوعی هستند که در نرم افزارهای طراحی گرافیک با استفاده از اطلاعات موجود از جمله عنوان یا اسم شرکت مورد نظر و انتخاب رنگ مورد نظر یک بنر تبلیغاتی تحت عنوان یک آگهی گسترده در بخش اینستاگرام به اشتراک گذاشته می شوند و بنا در بستر اینستاگرام میزان تاثیر گذاری تبلیغات با چند مورد مهم قابل سنجش است یک مورد میزان دنبال کننده و یا فالوور شخص که میزان مخاطب خود طرف مقابل را نشان می دهد در این مورد راه های زیادی وجود دارد می توان با استفاده از آنها یک رویه مناسب برای معرفی و آشنایی بیشتر مخاطبان استفاده کرد.

اینیستاگرام
اینیستاگرام

استفاده از این روش خیلی مفید و مزایای خوبی دارد چرا در بین عموم استفاده از تکنولوژی بسیار رواج یافته است و خیلی محبوب است از جمله اینستاگرام که  کمتر کسی پیدا می شود که از این نرم افزار استفاده نکند و در بین جامعه افراد با استفاده از این نرم افزار یک ارتباط خوبی را برقرار کرده اند و با اینکه روز به روز افراد زیادی رو به استفاده از این نرم افزار می کنند در کنار آن ما می توانیم با استفاده از روش های گوناگون کسب و کار خود را بیشتر ترویج دهیم.
در تبلیغات چند عنصر مهم وجود دارد که نتیجه خوب را بر اساس رعایت آنها می توان به دست آورد اولین مورد مهم طراحی است که در تمام موارد موجود در مورد تبلیغات این موضوع باید بیشتر رعایت شود چرا که اصول برجسته سازی و ترویج تبلیغات در بین عموم با طراحی و محوه ارائه امکان پذیر است.در این موارد تطبیق و میزان محبوبیت بیشتر مورد نظر است و برای همین یک آگهی در چند فضای گوناگون به کار می رود یعنی افرادی در قبال دریافت هزینه ای آگهی مورد نظر را در پیج شخصی خود به نمایش می گذارند همچنین در مواردی افراد با استفاده از عنوان های تخفیف و قیمت های باور نکردنی یک موقیعت خاص را برای تبلیغات فراهم می کنند و آگهی خود را در بین دیگر موارد موجود به بالا ترین سطح می رسانند.

تحقیق و جمع آوری اطلاعات نیز بسیار مهم است چرا که اگر در عرصه ای که فعالیت دارید شناخت کافی نداشته باشید باعث می شود تبلیغات خود را با نتایج بد به ثمر برسانید برای مثال شما می توانید با استفاده از موارد مربوط به کسب و کار خود یک محیط کامل و مطمئن برای خود داشته باشید یعنی بعد از ارائه آگهی خود تحت عنوان بنر تبلیغاتی در فضای مجازی مشکلی پیش نمی آید و نتایج مطلوبی را خواهید داشت.اینستاگرام در زندگی امروزه یک بستر پیشرفته و خوبی را برای مشاغل فراهم می کند که افراد زیادی از طریق این روش یک کسب و کار خوبی را برای خود داشته باشند برای مثال یک بوتیک لباس بیشتر بر اینکه از تبلیغات کوچک استفاده کند برای معرفی فروشگاه خود از طریق اینستاگرام کالای خود را به نمایش می گذارد و با استفاده از قابلیت های خاص این نرم افزار کسب و کار خود را به پیش می برد.
در طراحی بنر های تبلیغاتی 3 مورد مهم وجود دارد که باید حتما رعایت شوند تا نتیجه مطلوبی را کسب کنید اولین مورد مهم ترین بخش در تبلیغات است یعنی طراحی که می توان گفت استفاده درست از استاندارد ها و موارد مناسب می تواند در پیشرفت شما کمک بسزایی بکند. دومین مورد درباره انتخاب متن مناسب برای بنر است این مورد تاثیر گذاری بیشتری نسبت به دیگر موارد دارد چرا که امروزه می توانید ببیند که در نمونه های موجود در اطراف خود و یا در فضای مجازی افراد با استفاده از متن های طنز و یا عجیب یک شعار تبلیغاتی برای خود درست می کنندو مخاطب را تحت تاثیر می گذارند.سومین و آخرین مورد انتخاب مکان درست و مناسب برای ارائه است این را در نظر داشته باشید که شما یک طراحی مناسب و متن خوبی را در اختیار دارید ولی به خاطر انتخاب نادرست مکان نمایش آگهی باعث می شوید که افراد کمی را در بستر مخاطبان خود داشته باشید و در اولین بخش از کار خود شکست بخورید بنابراین باید یک مکان درست و مناسب برای نمایش آگهی داشته باشید تا در زمان ارائه بتوانید در بخش بزرگی از مخاطب های خود تاثیر بگذارید.
یک مزایای بزرگ بنر تبلیغاتی اینستاگرام نسبت به دیگر نمونه موجود متفاوت بودن آن است و قابلیت شخصی سازی بالایی دارد از جمله مزایای آن استفاده از ویدیو به عنوان بنر تبلیغاتی است یعنی شما می توانید یک ویدیو با عناون یک آگهی کامل با بنر خود داشته باشید و آن را ارائه دهید یکی از دلایل استفاده از ویدیو هم این است که اینستاگرام بیشتر در موارد تصویری کارکرد خوبی دارد و می تواند در بخش بزرگی یک تصویر و یا ویدیو را ترویج دهد و باعث شود در کمترین زمان ممکن به نتیجه برسید.همچنین راه ارائه آگهی در اینستاگرام به 2 مورد خلاصه می شود که اکثرا از این موارد استفاده می شود اولین مورد ایجاد یک حساب کاربری با عنوان کسب و کار خود و توسعه آن به مرور زمان و مورد بعدی استفاده از پیج های اینفلوسری است این کاربران با دارا بودن دنبال کنندگان بالا در حساب خود یک روش راحت و مناسب نسبت به روش قبلی است ولی هزینه هایی که درقبال نمایش آگهی درخواست می شود فرق می کند و می تواند خیلی زیاد باشد و درحدی باشد که از این روش صرف نظر کنید.

ما در شرکت تبلیغاتی مادو با استفاده از به روزترین روش ها و پیشرفته ترین ابزار ها به وسیله ی افراد مجرب و باتجربه اقدام به انجام انواع خدمات تبلیغاتی ماننده طراحی و گرافیک، لوگو و نشان، چاپ افست، مدیریت اینستاگرام، طراحی سایت و سئو، عکاسی صنعتی و موارد بسیار دیگری می کنیم که این خدمات شامل زیر شاخه های گسترده ای از قبیل برچسب،بروشور، بسته بندی، بنرهای انتخاباتی، بنرهای اینستاگرامی، بنرهای تبلیغاتی، پوستر، تابلو و بیلبورد، تراکت، تقویم، ست اداری، سربرگ، کاتالوگ، کارت ویزیت، کیف دستی و …  هستند. هدف ما در شرکت تبلیغاتی مادو انجام کار ها با کیفیت عالی و قیمت مناسب برای مشتریان خود در کمترین زمان ممکن هست.