logo

ایران/تبریز

مدیریت اینستاگرام

در سال 2010 اپلیکیشن اینستاگرام توسط کوین سیستروم و مایک کرایگر ساخته و منتشر شد، و در مدت زمان کوتاهی طرفداران زیادی را جذب کرد و مورد استفاده کاربران قرار گرفت که باعث شد شبکه اجتماعی بسیار پرطرفداری باشد. دو سال بعد یعنی در سال 2012 این نرم‌افزار توسط شرکت فیسبوک خریداری شد.

از همان ابتدا در ایران نیز اینستاگرام مورد محبوبیت مردم قرار گرفت و در حال حاضر بیش از 47میلیون نفر کاربر ایرانی دارد. تمامی کاربران صفحه شخصی دارند که روزمرگی‌ها و علاقه مندی‌های خود را به اشتراک می‌گذارند، با کاربران دیگر در ارتباط هستند و از محتواها و خدمات در زمینه‌های مختلف استفاده می‌کنند.

در این میان افراد زیادی از طریق اینستاگرام درآمد زایی کرده و کسب و کار خود را به راه انداخته‌ و پیشرفت چشم‌گیری کرده‌اند، طبق آمار حداقل90% کاربران یک پیج تجاری را دنبال می‌کنند و 60% از کاربران روزانه با یک محصول یا خدمات جدید آشنا می‌شوند. باتوجه به این موارد تمامی کسب و کارها برای درآمدزایی بیشتر از اینستاگرام استفاده می‌کنند و در میان انواع تبلیغات، نسبتاً شامل هزینه کمتری برای تبلیغات می‌باشد.

مدیریت اینستاگرام

لیست خدمات مدیریت اینستاگرام مادو

شرح خدماتپلن طلایی فروشگاهیپلن نقره ای فروشگاهیپلن برنزی فروشگاهیپلن طلایی خدماتی، آموزشیپلن نقره ای خدماتی، آموزشیپلن برنزی خدماتی، آموزشی
ساخت و راه اندازی پیج و پشتیبانی واتساپی
ادمین اختصاصی (حجم فعالیت متناسب با پکیج انتخابی)2 ادمین1 ادمین1 ادمین2 ادمین1 ادمین1 ادمین
طراحی قالب گرافیکی جداب و واترمارک اختصاصی
ایجاد هایلایت های کاربردی متناسب با زمینه فعالیت شما
پاسخگویی به کامنت و دایرکتها (زمان پاسخگویی متناسب با پکیج انتخابی)--
طراحی پست ها و استوری های مناسبتی با توجه به تقویم محتوا
شناسایی و استفاده از هشتگ های پربازده برای جذب حداکثری مخاطبین جدید
جذب فالوور هدفمند (متناسب با پکیج انتخابی)
مجموع تعداد پست ها در یک ماه(تولید محتوای موازی+معرفی محصولات یا خدمات)3012-168-
مجموع تعداد استوری در یک ماه600300100400200100
تولید ویدئو کلیپ با دریافت محتوا از شما444844
تولید محتوا تحت نظر مدیر محتوا و کنترل هر روز فعالیت های ادمین
طراحی بنر تبلیغ و هماهنگی با پیج های پربازده تبلیغاتی
امکان اجرای کمپین تبلیغاتی گسترده
آموزش ضبط ویدئو و بلاگری + نوشتن متن ویدئوها برای شما----
طراحی لوگوموشن----
استوری مارکتینگ----
برنامه ریزی بلند مدت برای پیج با توجه به اهداف کسب و کار،تحلیل رقبا و مخاطبین پیج شما----
طراحی و برگزاری مسابقه هفتگی و ماهانه----
ارائه مشاوره تخصصی برای افزایش فروش و جذب مشتری----
ارتباط با مخاطبین هدف و تلاش برای تبدیل آنها به مشتری
جلسات طوفان فکری و ایده پردازی برای رشد هرچه سریع تر پیج----
کامنت مارکتینگ----
عکاسی30 عکس12 عکس----
تصویر برداری444844
تعرفه (تومان)------
مدیریت اینستاگرام

کسب و کار اینترنتی یا اینستاگرامی فواید زیادی دارد، که در این میان مدیریت اینستاگرام از اهمیت بسیار فراوانی برخوردار می‌باشد. از فواید می‌توان به این صورت گفت که محدودیت جغرافیایی، تعطیلی کسب و کار، محدودیت ارتباط با مشتریان وجود ندارد. از همه مهم‌تر به اهمیت مدیریت اینستاگرام می‌پردازیم، که ترفندهای زیادی برای بهتر دیده شدن، جذب فالوور و مشتری وجود دارد.

برای داشتن پیج اینستاگرام حرفه‌ای در ابتدا نام تخصص و برند شما مهم می‌باشد که به عنوان نام پروفایل باشد. در صفحه اینستاگرام قسمت بایو وجود دارد که کار و تخصص شما در این قسمت شفاف سازی می‌شود. که به این طریق تخصص، نوع کسب و کار  و اطلاعات اولیه شما به کاربران معرفی می‌شود.

پست هایی که در صفحه اینستاگرام شما انتشار داده می‌شود باید شامل محتوای مفید و واضح باشد تا کاربر ذهنیت و آشنایی کامل از محصول یا خدمات شما داشته باشد. 

هنگامی که اکانت اینستاگرامی شما بصورت Business است می‌توانید آمار پست خود را نیز مشاهده فرمایید، که از این طریق تعداد افرادی که با دیدن این پست شما را دنبال می‌کنند، تعداد افرادی که این پست را از اکسپلور دیده‌اند، تعداد افرادی که این پست را برای همدیگر فرستاده‌اند و تعداد افرادی این پست را ذخیره کرده‌اند اطلاع دارید.

تولید محتوا در اینستاگرام به چند صورت است که به حالت عکس (پست تصویری و چند ورقه‌ای)، ویدئو، استوری و لایو می‌باشد. که به این صورت کسب و کار خود را به صورت کامل معرفی می‌کنید و مخاطبان با محتوای شما ارتباط برقرار می‌کنند. در قسمت کپشن پست هم توضیحات تکمیلی به مخاطب داده می‌شود که باید تکمیل کننده عکس یا ویدئو شما باشد، و برای بیشتر دیده شدن هشتگ گذاری از مهم‌ترین مواردی است که مرتبط با موضوع کسب و کارتان باید باشد. اگر محصولی برای فروش و معرفی دارید بهتر است عکاسی تبلیغاتی و صنعتی بصورت حرفه‌ای از محصول خود داشته باشید. و در مدیریت بهتر زمان‌های پست گذاری نیز تأثیری فراوانی برای دیده شدن دارد.

درمورد استوری‌ها که محتوای آن شامل تبلیغات، ویژگی‌های کوچک محصولات و خدمات، تعامل با کاربران، معرفی پست‌های خود و شامل اتفاقات روزانه (مثلاً در محیط کاری خود) می‌باشد بصورت روزانه می‌توان استفاده کرد.

تعداد فالوور برای درآمدزایی شما فاکتور مهمی می‌باشد، البته در این میان واقعی بودن کاربران سود آور خواهد بود. و به این دلیل ترفندهای متنوعی در مدیریت اینستاگرام وجود دارد که باعث افزایش فالوور می‌شود.

از دیگر موارد مهم اعتمادسازی برای کاربران و مشتریان می‌باشد که مثلاً با ارائه نمونه کارها، نشان دادن خدمات و محصولات به صورت واضح و با معرفی کامل، نشان دادن میزان رضایت مشتریان دیگر و هر چه تعداد فالوور واقعی زیاد باشد، کاربری که قصد دنبال کردن شما را دارد اعتماد بیشتری نسبت به کسب و کار شما بدست خواهد آورد. و تبلیغات کسب و کار از طریق نفرات و یا پیج‌های اینستاگرامی محبوب هم تأثیر در افزایش فالوور و اعتماد مشتری دارد.

پاسخدهی به‌موقع به کامنت و دایرکت‌های مشتریان که در اکانت‌های Business بیشتر پرسش درمورد محصولات، خدمات و سفارش‌دهی می‌باشد بسیار مهم است که باعث افزایش رضایت و اعتماد مشتری می‌شود.

در این میان امنیت پیج اینستاگرام شما نیز بسیار مهم می‌باشد که از طریق ترفندهایی می‌توان از هک شدن پیج شما جلوگیری شود.

شما می‌توانید با پیشرفت اینستاگرام خود وبسایت نیز برای کسب و کارتان ایجاد کرده و در پیج خود افزوده تا درآمد زایی و برند خود را گسترش دهید.

شرکت تبلیغاتی مادو برای پیشرفت کسب و کارتان مدیریت اینستاگرام شما را به صورت حرفه‌ای و بهترین نحو با ترفندهای بروز و موثر انجام می‌دهد تا در میان مشغله‌های شغلیتان دغدغه‌ای برای روند اینستاگرام خود نداشته باشید. از دیگر خدمات مادو طراحی وب‌سایت، سئو وب‌سایت، عکاسی صنعتی و تبلیغاتی، تبلیغات محیطی و انواع طراحی‌های گرافیکی می‌باشد.