ایران/تبریز

تبلیغات ریتارگتینگ

تبلیغات ریتارگتینگ

برخلاف تبلیغات بنری معمولی تبلیغات هدف‌گیری مجدد نوعی از تبلیغات هدف‌یابی آنلاین است و به افرادی ارائه می‌شود که قبلاً از وب‌سایت شما بازدید کرده‌اند یا مخاطبی در پایگاه داده شما هستند. نحوه کار کمپین های هدف گذاری مجدد دو نوع اصلی هدف گذاری مجدد وجود دارد: مبتنی بر پیکسل و مبتنی بر لیست. روش کار هر کدام کمی متفاوت است و هر کدام بر اساس اهداف کمپین شما دارای مزایای متفاوتی هستند.

 

هدف گذاری مجدد مبتنی بر پیکسل :

هدف‌گیری مجدد مبتنی بر پیکسل راهی برای نمایش مجدد مطالب شما برای بازدیدکنندگان ناشناس سایت است.این احتمالاً رایج ترین نوع هدف گیری مجدد است. وقتی شخصی به وب‌سایت شما می‌آید، یک قطعه جاوا اسکریپت که اغلب به آن پیکسل گفته می‌شود روی مرورگر او قرار می‌گیرد و مرورگر او را cookie-d می‌کند. هنگامی که آنها سایت شما را برای گشت و گذار در وب ترک می کنند، آن کوکی به پلتفرم های هدف گیری مجدد اطلاع می دهد تا بر اساس صفحات خاصی که در وب سایت شما بازدید کرده اند، تبلیغات خاصی را ارائه دهند.
مزیت هدف‌گیری مجدد مبتنی بر پیکسل این است که به موقع است آنها را می‌توان بلافاصله پس از خروج از سایت مجدداً هدف‌گیری کرد، مختص صفحه خاصی در سایت شما و مبتنی بر رفتار است. نقاط ضعف این روش این است که تعداد افراد کمپین در هر لحظه از زمان کمتر است، زیرا همه اینها بر اساس تعداد دفعاتی است که افراد به وب سایت شما می آیند، صفحات خاصی را مشاهده می کنند و آنها را ترک می کنند. همچنین پیاده سازی جاوا اسکریپت در بسیاری از صفحات وب سایت می تواند پیچیده یا زمان بر باشد.

 

تبلیغات ریتارگتینگ

 

هدف گذاری مجدد بر اساس لیست :

پس از اینکه اطلاعات تماس شخصی را در پایگاه داده خود داشته باشید، هدف‌گیری مجدد مبتنی بر فهرست کار می‌کند.همچنین می‌توانید از فهرست‌های مخاطبین موجود خود برای انواع خاصی از تبلیغات هدف‌گیری مجدد استفاده کنید. برای انجام این کار، فهرستی از آدرس‌های ایمیل را در یک کمپین هدف‌گیری مجدد معمولاً در یک شبکه اجتماعی مانند فیس‌بوک یا توییتر آپلود کنید و پلتفرم کاربرانی را در آن شبکه که آن آدرس‌ها را دارند شناسایی می‌کند و تبلیغات هدف‌گیری مجدد را فقط برای آنها ارائه می‌کند.
اگرچه کمی کمتر از هدف‌گیری مجدد مبتنی بر پیکسل است، هدف‌گیری مجدد مبتنی بر فهرست به شما امکان می‌دهد معیارهای بسیار قابل تنظیم برای تبلیغات خود داشته باشید، زیرا بر اساس رفتاری بیش از رفتار است شما انتخاب می‌کنید که چه کسی در کدام فهرست قرار می‌گیرد.از طرف دیگر، این امکان وجود دارد که شخصی در لیست شما یک آدرس ایمیل و شبکه اجتماعی دیگری را به شما داده باشد و در این صورت، تبلیغات شما را نخواهند دید. همچنین به خاطر داشته باشید که از آنجایی که شما مسئول آپلود و نگهداری لیست هستید، هدف‌گیری مجدد مبتنی بر لیست نیز کمتر از هدف‌گیری مجدد مبتنی بر پیکسل خودکار و به موقع است.اگر تا به حال نام اصطلاح هدف گذاری مجدد را شنیده اید، احتمالاً در مقایسه با بازاریابی مجدد بوده است. و در حالی که این دو اغلب با یکدیگر اشتباه می شوند، تفاوت هایی با هم دارند.
بازاریابی مجدد و هدف گذاری مجدد اغلب با یکدیگر اشتباه گرفته می شوند. اگرچه آنها شباهت‌های مشترکی دارند، هدف‌گیری مجدد به شما امکان می‌دهد با تبلیغات خود به مشتریان بالقوه جدیدی دست پیدا کنید، در حالی که بازاریابی مجدد بر برانگیختن مجدد علاقه شرکت شما به مشتریان قدیمی فعلی یا غیرفعال تمرکز دارد.یک تبلیغ هدفمند مجدد به کسانی که هرگز نام شرکت شما را نشنیده‌اند کمک می‌کند تا بفهمند که چگونه محصول یا خدمات شما با سبک زندگی آنها مطابقت دارد یا یک مشکل بالقوه را حل می‌کند. هدف گذاری مجدد به شما کمک می کند پیام را شخصی تر کنید.

هنگامی که فروش را تجزیه و تحلیل می کنید، می توانید تعیین کنید که چه چیزی در بین مخاطبانی که قصد دارید به آنها دسترسی پیدا کنید، محبوب است. به عنوان مثال، اگر متوجه شدید که خط خاصی از محصولات در بین نسل هزاره عملکرد بسیار خوبی دارند، تصاویر آن‌ها را در یک آگهی چرخ و فلک بکشید و از آن برای هدف‌گیری مجدد مشتریان استفاده کنید. شخصی سازی یک آگهی جداگانه که یک مجموعه را تبلیغ می کند، با هدف بخشی از بازار هدف شما، نمونه ای از موفقیت آمیز بودن هدف گذاری مجدد است.اکنون که پیش‌زمینه‌ای برای نحوه کار هدف‌گذاری مجدد و انواع مختلف مخاطبانی که می‌توانید بر اساس آن تقسیم‌بندی کنید، داریم، می‌توانیم روی اهداف تمرکز کنیم. انواع اصلی کمپین‌های هدف‌گیری مجدد که باید اجرا کنید، کمپین‌هایی برای آگاهی و تبدیل هستند.
برای ایجاد آگاهی کمپین‌های آگاهی زمانی مفید هستند که می‌خواهید بازدیدکنندگان وب‌سایت را دوباره جذب کنید و در مورد محصولات، ویژگی‌ها یا اطلاعیه‌های مرتبط به آنها بگویید. این تبلیغات معمولاً به لیست های مبتنی بر پیکسل ارائه می شوند.اشکال آشکار کمپین های آگاهی این است که شما محتوای کمتر هدفمندی را به افرادی ارائه می دهید که به شدت با برند شما درگیر نشده اند. آنها در پایگاه داده مخاطبین شما نیستند و اغلب نرخ کلیک کمتری نسبت به انواع دیگر کمپین ها وجود دارد.با این حال از آنجایی که هدف این است که مشتریان بالقوه از کسب و کار خود آگاه شوند، تأثیرات و تعامل معیارهای قابل قبولی برای ردیابی هستند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.