ایران/تبریز

انواع شبکه اجتماعی برای لینک سازی

انواع شبکه اجتماعی برای لینک سازی

لینک های ورودی امروزه مانند همیشه در رابطه با بهبود عملکرد سئو، ایجاد ترافیک و افزایش در معرض دید قرار گرفتن نام تجاری مهم هستند و به دست آوردن آنها یک فرآیند چند بعدی و بی پایان است. استفاده از رسانه های اجتماعی برای ایجاد لینک ایده جدیدی نیست، اما اغلب از پتانسیل کامل خود استفاده نمی شود و با توجه به اینکه جایگزین بسیار ارزان‌تری نسبت به بسیاری از گزینه‌های دیگر است، منطقی است که از اینکه رسانه‌های اجتماعی چگونه می‌توانند به فرآیند سئوی شما کمک کنند آگاه باشید.
رسانه های اجتماعی و لینک بیلدینگ اغلب از منظر تجاری به طور جداگانه مورد بررسی قرار می گیرند. اگرچه این یک روش نسبتاً رایج است، ادغام این دو حوزه برای بازاریابان ضروری است. در غیر این صورت ممکن است خود را در معرض خطر از دست دادن فرصت‌های بزرگ قرار دهید به خصوص وقتی صحبت از استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای ایجاد لینک باشد.

 

معرفی شبکه های اجتماعی برای لینک سازی

Twitter، Facebook، Linkedin ،Youtube ، Pinterest و آپارات از معروف ترین شبکه های اجتماعی برای معرفی برند شما و تعامل با فالوورهای خود و سایر شرکت ها محسوب می شوند.در این بخش به صورت کامل در مورد تمامی این شبکه های اجتماعی توضیحات تکمیلی را ارائه می کنیم.

 

انواع شبکه اجتماعی برای لینک سازی

 

Twitter .1

هنگامی که پنل توییتر خود را تنظیم می کنید یک فضای 160 کاراکتری برای توصیف خودتان وجود دارد. و مکان بسیار خوبی برای استفاده برای لینک سازی رسانه های اجتماعی است زیرا می توانید یک بک لینک به وب سایت خود قرار دهید که برای همه کسانی که از نمایه شما بازدید می کنند قابل کلیک باشد.
فیلد وب سایت نمایه توییتر فیلد وب سایت در نمایه توییتر شما مکان دیگری برای قرار دادن بک لینک به سایت شما است. از این فیلد به خوبی استفاده کنید زیرا فقط یک لینک را مجاز می کند و از همان لینکی که در توضیحات پروفایل توییتر خود قرار داده اید استفاده نکنید.
توییت ها
هنگام نوشتن یک توییت می توانید لینکی به وب سایت خود را در متن توییت قرار دهید، همچنین می توانید لینکی را در پاسخ های توییت اضافه کنید.توییت ها توسط گوگل ایندکس می شوند که به بهبود ارزش سئوی هایپرلینک شما با این نوع لینک سازی در رسانه های اجتماعی کمک می کند.

 

انواع شبکه اجتماعی برای لینک سازی

 

Facebook .2

نمایه های شخصی فیس بوک شامل یک بخش معرفی یا بیو در نمایه اصلی با محدودیت 101 کاراکتر است. افراد زیادی این را نمی دانند اما می توانید یک URL در این کادر قرار دهید که از طریق پلتفرم بازاریابی رسانه های اجتماعی فیس بوک به یک بک لینک به وب سایت شما تبدیل می شود.
اطلاعات تماس صفحه کسب و کار فیس بوک
در بخش درباره صفحه کسب و کار فیس بوک، یک بخش اطلاعات تماس وجود دارد که به شما این فرصت را می دهد تا یک بک لینک برای لینک سازی رسانه های اجتماعی اضافه کنید.
پست های فیس بوک
پست های فیس بوک به شما امکان می دهد بک لینک را به دو روش درج کنید:
1. لینک در به روز رسانی وضعیت: قرار دادن لینک خود در اولین جمله بیشترین دید را برای سایر کاربران به آن می دهد.
2. لینک در شرح عکس: توضیحات عکس می تواند شامل بک لینک نیز باشد.
نظرات فیس بوک
اگر می خواهید در خارج از پست اصلی فیس بوک، قرار گرفتن در معرض دید سایت خود را افزایش دهید، می توانید یک بک لینک در نظرات فیس بوک نیز ایجاد کنید. هنگام گذاشتن نظر در مورد پست شخص دیگری و حتی روی پست های خود می توانید URL وب سایت خود را اضافه کنید.

 

انواع شبکه اجتماعی برای لینک سازی

 

Linkedin .3

در پروفایل های شخصی لینکدین می توانید یک بک لینک در بخش URL وب سایت قرار دهید. این به شما کمک می کند بک لینک های با کیفیتی برای برند خود دریافت کنید و ترافیک هدفمندی را به سایت خود هدایت کنید.
آدرس وب سایت نمایه لینکدین صفحه شرکت
اگر صفحه شرکتی در لینکدین دارید می توانید یک بک لینک را در بخش URL وب سایت آن هم برای بهینه سازی موتور جستجو و هم برای اهداف دیده شدن برند قرار دهید.
پست های لینکدین
پست های لینکدین یک راه عالی برای ایجاد اعتبار و اقتدار در جایگاه شما هستند. اما حتی بهتر از آن، لینکدین به شما اجازه می دهد که یک لینک در خود پست قرار دهید.
نظرات لینکدین
نظرات لینکدین یکی دیگر از زمینه های ایجاد لینک در رسانه های اجتماعی است. شما می توانید در مورد پست ها و مقالات دیگران در لینکدین نظر دهید و در عین حال یک لینک به سایت خود بازگردانید تا بک لینک های بیشتری ایجاد کنید.
مقالات لینکدین
لینکدین یک ویژگی خاص به نام مقالات دارد که یک محتوای طولانی شبیه به یک پست وبلاگ است که می توانید در پلتفرم ایجاد کنید. همچنین مکانی عالی برای قرار دادن بک لینک برای ایجاد لینک در رسانه های اجتماعی است.برای استفاده از این ویژگی تنها کاری که باید انجام دهید این است که نوشتن مقاله را در قسمت شروع پست انتخاب کنید.

 

انواع شبکه اجتماعی برای لینک سازی

 

Youtube .4

لینک های نمایه یوتیوب

نمایه‌های یوتیوب مکانی دارند که می‌توانید تعدادی لینک مختلف اضافه کنید که یکی از آنها بک لینک به وب‌سایت شما است.

لینک های بنر کانال یوتیوب

اگر یک کانال YouTube دارید، می توانید وب سایت خود را در قسمت بنر لینک دهید. در بخش Customize Channel > Basic Info، بخشی را برای لینک ها خواهید دید. این جایی است که لینک خود را قرار می دهید که سپس به عنوان یک دکمه روی بنر هنری کانال YouTube شما ظاهر می شود.
توضیحات ویدیوی YouTube
توضیحات ویدیوهای یوتیوب مکان آسانی برای قرار دادن لینک است و می توانید تا زمانی که از 5000 کاراکتر در حدود 800 کلمه اضافه نباشد، هر تعداد که مایلید می توانید قرار دهید.همچنین ایده خوبی است که بک لینک های خود را با کلمات کلیدی مرتبط احاطه کنید تا به بهبود ارتباط موضوعی لینک ها برای سئو کمک کنید.

نظرات YouTube

نظر دادن در مورد ویدیوهای خود و سایر افراد مکان دیگری است که می توانید برای ایجاد لینک در رسانه های اجتماعی استفاده کنید. و اگر نظرات شما برای سایر کاربران مفید باشد، می تواند راهی قدرتمند برای بازگرداندن ترافیک هدفمند به یک صفحه خاص در وب سایت شما باشد.
کارت های یوتیوب
کارت‌های یوتیوب، تماس‌ها برای اقدام (CTA) قابل کلیک هستند که بینندگان را به ویدیو، کانال یا وب‌سایت دیگری می‌برد. و شما می توانید با افزودن لینک هایی در ویدیوهای خود که به سایت شما باز می گردند از این ویژگی برای ایجاد لینک استفاده کنید.
با این حال، ویژگی کارت یوتیوب فقط برای کانال هایی در دسترس است که برای برنامه شریک YouTube ثبت نام کرده اند. همچنین، فقط می‌توانید به وب‌سایت مرتبط با حساب خود لینک دهید. نه هیچ سایتی در اینترنت

صفحات پایانی YouTube

یوتیوب همچنین دارای ویژگی به نام صفحه پایان است که در 5 تا 20 ثانیه آخر یک ویدیو ظاهر می شود. این مکان دیگری است که می توانید با افزودن هایپرلینک وب سایت خود به یکی از متغیرهایی در صفحه پایانی از آن برای ایجاد لینک استفاده کنید. با این حال درست مانند ویژگی YouTube Cards، فقط کانال‌های موجود در YouTube Partner Program می‌توانند به وب‌سایت‌های دیگر در صفحه پایانی لینک داده شوند و سایت باید به حساب کاربری متصل باشد.

 

انواع شبکه اجتماعی برای لینک سازی

 

Pinterest .5

نمایه Pinterest شما مکانی عالی برای قرار دادن بک لینک به وب سایت شما است. می توانید این کار را با افزودن یک لینک در بخش URL وب سایت انجام دهید.

پین های Pinterest
ایجاد پین های Pinterest یکی دیگر از استراتژی های محبوب ایجاد لینک در رسانه های اجتماعی است. با هر پینی که ایجاد می کنید، می توانید یک URL برای سایت هدف اضافه کنید.
برای استفاده حداکثری از این روش لینک سازی مطمئن شوید که یک تصویر چشم نواز ایجاد می کنید که افراد را به خود جذب می کند و یک توضیح قانع کننده که باعث تشویق کلیک ها به وب سایت شما می شود. این باعث می شود افراد بیشتری در پلتفرم Pinterest URL شما را دوباره پین کنند تا تعداد بک لینک های ارگانیک در Pinterest افزایش یابد.

 

انواع شبکه اجتماعی برای لینک سازی

 

6. آپارات

دریافت لینک آدرس آپارات

در اولین مرحله باید در پنل آپارات ثبت نام کنید می توانید از دو روش آنلاین یعنی از وب سایت یا از طریق نرم افزار اقدام به ثبت نام کنید.پس از عضویت کامل باید به بخش بارگذاری ویدیو در آپارات بروید.بعد از زدن دکمه بارگذاری می توانید انواع فایل ویدیو را به این سایت آپلود کنید.

لینک گذاری در بخش توضیحات

بعد از مرحله بارگذاری ویدیو یک پنل برای شما باز خواهد شد که در آن توضیحات مبنی بر ویدیو را خواستار می شود و همچنین یک بخش را نیز برای لینک مهیا کرده است تا بتوانید انواع لینک مربوط به وب سایت را ایجاد کنید.بعد از انجام این مراحل گزینه انتشار را انتخاب می کنید و ویدیو مورد نظر همراه با لینک اشتراک گذاری می شود و در دید عموم قرار می گیرد.

 

ما در شرکت تبلیغاتی مادو که جزوء شناخته شده ترین شرکت ها در زمینه ی تبلیغات و خدمات در تبریز و سطح کشور می باشد با کادر مجرب و حرفه ای تمام خدمات مربوط به طراحی سایت و سئو مشتریان را به بهترین شکل با تضمین ارائه می دهیم. شما عزیزان به راحتی از طریق سایت یا به صورت تلفنی و حضوری می توانید تمام خدمات سایتی و دیجیتال مارکتینگ خود را  با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها به تیم طراحی و سئو مادو بسپارید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.